"בסרביה לא הבינו, אבל היה לי חשוב להחזיר את המשפחה לישראל"

play
איגור זלאטנוביץ', חלוץ מכבי נתניה | ברני ארדוב
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 26.3 05:09

איגור זלאטנוביץ' התראיין לאתר הרשמי של מכבי נתניה והתייחס למלחמה: "מרגיש בטוח פה, החזרתי את אשתי והילד בגלל האהבה למקום". וגם: המשחק הכי גדול שלו, ורגעי השיא והשפל במועדון

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

לקראת משחקי הפלייאוף התחתון, איגור זלאטנוביץ' התראיין לאתר הרשמי של מכבי נתניה. החלוץ בדרך לסגור עונה שלישית במועדון מעיר היהלומים, בו היה למלך השערים בשנתיים הראשונות.

"התחברתי לעיר מהר מאוד בגלל ובזכות זלאטן שחוביץ' ששיחק פה והסביר לי על העיר, הקהל והקבוצה. כיום אני כבר שלוש שנים במכבי נתניה ואני שמח ונהנה להיות פה. בנוסף גם המשפחה שלי שמחה ונהנית כאן מכל יום בנתניה", סיפר זלאטנוביץ'.

הסרביה תיאר את הרגשתו כשחזר לישראל אחרי פרוץ המלחמה: "העיר עצמה נשארה באותה הצורה מבחינת בטיחות. הרגשתי בטוח פה ובישראל בכלל. אחרי שבועיים החזרתי את האישה והילד שלי לישראל ולנתניה, בגלל האהבה למקום ובגלל שאני מרגיש בטוח. זה המקום הבטוח בשבילנו וזאת עיר בטוחה מאוד. אנשים בסרביה, והחברים שלי ושל אשתי, שאלו איך אני יכול לחזור עם המשפחה לישראל, אבל הסברנו להם את המצב ואת זה שנתניה היא שונה. קשה להסביר, כי הם לא מבינים או מאמינים, אבל כן היה לי חשוב להחזיר את האישה ואת הילד שלי לגור איתי בנתניה".

שחקן מכבי נתניה איגור זלאטנוביץ'
מרגיש בבית. איגור זלאטנוביץ' | ברני ארדוב

בנוסף בחר זלאטנוביץ' את המשחק הכי גדול שלו במועדון ("הניצחון 0:3 על מכבי חיפה בבית, כבשתי צמד ובישלתי"), הרגע הכי משמח עבורו בקבוצה ("הזכייה בגביע הטוטו אחרי ניצחון על הפועל באר שבע בעונה שעברה") והרגע העצוב ביותר ("ההפסד לבית"ר ירושלים בגמר הגביע האחרון, כמובן").

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי