ההסבר המלא: הסיבה שבגללה מכבי תל אביב קיבלה את הנקודה שהופחתה

אחרי שהערעור של מכבי חיפה נדחה ושל מכבי תל אביב התקבל, תובע ההתאחדות לשעבר עשה סדר ב-103FM: "העבירה של מכבי תל אביב הרבה יותר חמורה, אבל ההחלטה שהתקבלה הייתה מוצדקת". האזינו

(גודל טקסט)

עו"ד ניר רשף, תובע ההתאחדות לכדורגל לשעבר, עלה לשידור בתוכנית הספורט של 103FM והתייחס לכך שנקודה הוחזרה למאזנה של מכבי תל אביב, בעוד שהערעור של מכבי חיפה נדחה.

על כך שלטענתו מכבי תל אביב יצאה בזול: "אמרתי שלטעמי העבירה של מכבי תל אביב הרבה יותר חמרה, אבל גם ההחלטה בעניין של מכבי תל אביב מוצדקת. יש שלושה מצבים בתקנון החדש שבהם נקבע שמפחיתים נקודה וזו הסיבה שבית הדין העליון ביטל את העונש של הפחתת הנקודה למכבי תל אביב, וההחלטה שלו מוצדקת. עניינית, זו (זריקת חזיז על דירק לוקאסן) עבירה יותר חמורה מעבירות של זריקת אבוקות בתוך היציע שמפסיקות משחק. הייתה הרשעה, אך לא באחד מהמעשים שבגינם מורידים נקודות על פי התקנון החדש".

אוהדי מכבי תל אביב עם אבוקות | אריאל שלום

רשף הוסיף: "יש עלייה בשנים האחרונות בנושא של אבוקות. דיברנו על זה לא מעט פעמים ואני סבור שהמשטרה צריכה לתת את ידה ולפעול נגד אותם חוליגנים. מבחינת ההתאחדות, היא אישרה תקנון והקבוצות אישרו אותו ופועלים בהתאם למה שהן אישרו, זה לא נחת מהירח. כל ההנהלה הצביעה, כל הקבוצות".

על מניעת קהל חוץ במשחקים נפיצים: "בתקנון החדש קבעו שאחד העונשים הוא מניעת כניסת קהל חוץ למשחק בעייתי. זה עונש חדש שקבעו בתקנון והתחילו ליישם אותו – ואני מאמין שהוא יהיה מיושם בתדירות גבוהה יותר בהמשך. הורדת נקודות נוספות העונה? יש קבוצות שיש להן על תנאי".

האזינו לדברים

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי