התקדמות בבאר שבע מול ויטור. 5 זרים חתומים לעונה הבאה

play
אליניב ברדה מאמן הפועל באר שבע | דני מרון
צפו: שער ענק של אמיר גנאח סידר להפועל באר שבע ניצחון על מ.ס. אשדוד 02:02

בהפועל באר שבע מעריכים שהבלם יחתום על חוזה חדש, אולי מעבר לעונה אחת, וסגל הזרים די סגור. לקראת המשחק מול הפועל חיפה בפלייאוף: גורדנה עשוי לחזור להרכב (שבת, 16:00, ספורט3)

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

בהפועל באר שבע מתכוננים לפלייאוף העליון שייפתח בשבת עם המשחק בטרנר נגד הפועל חיפה (16:00, ספורט3), אבל כבר פוזלים לעבר העונה הבאה. מול מיגל ויטור יש התקדמות במשא ומתן וההערכה היא שבקרוב הוא יסכם על חוזה חדש שישאיר אותו במועדון לעונה נוספת ואף מעבר לכך.

משפחתו של ויטור נטמעה היטב בתוך העיר. בנותיו מדברות עברית ולומדות בבתי הספר בבאר שבע, כך שלמרות הטראומה שחווים רבים אחרי השבעה באוקטובר, אין כוונה מבחינת הבלם הוותיק לעזוב.

מיגל ויטור לצד ניב אליאסי שוער הפועל באר שבע
עם הראש במשחק הבא ולא מעבר. מיגל ויטור | מאור אלקסלסי

לצד ויטור, שכבר מזמן אינו נחשב כאן לשחקן זר, יש להפועל באר שבע חמישה זרים חתומים לעונה הבאה כך שמבחינת סגל הזרים, הקבוצה די סגורה. רק הלדר לופס לא חתום לעונה הבאה וקרוב לוודאי שלא ימשיך, אבל כל היתר חתומים.

לראשונה מאז היציאה לפגרת הנבחרות, תתאמן היום הפועל באר שבע בסגל מלא כאשר ניב אליאסי ואמיר גנאח שחזרו אתמול עם הנבחרת האולימפית ממשחקיה באירופה, יצטרפו אל יתר חבריהם. גם אנדרה פוקו אמור להתאמן היום לראשונה אחרי פציעה ארוכה. אתמול כבר התאמן יוני סטויאנוב שחזר ממשחקי נבחרת בולגריה.

בקבוצה מתכוננים למשחק בשבת מול הפועל חיפה בקרב ישיר נוסף על המקום השלישי. בשני המפגשים שהיו בליגה הסדירה בין השתיים ניצחה כל אחת בביתה ובהפועל באר שבע רוצים לשמור על המאזן שלהם בבית, לנצח מחרתיים ולפתוח פער של 5 נקודות מהקבוצה של יואב כץ.

מי שימשיך להיעדר בהפועל באר שבע הוא הבלם מריאנו באריירו שסוחב עונש הרחקה. לעומתו עשוי רועי גורדנה לפתוח בהרכב אחרי ששב השבוע לאימונים בסיום היעדרות של כמה משחקים בגלל פציעה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי