יצחקי שולח מסר לנבחרת ומתעקש: "לא מתעסקים בהורדת הנקודות"

play
ברק יצחקי מאמן בית"ר ירושלים | ברני ארדוב
"זה קצת העליב אותי": שחקן בית"ר ירושלים נפתח בריאיון מיוחד 08:27

מאמן בית"ר ירושלים דיבר לקראת מכבי נתניה (ראשון, 20:00, ספורט4) על האתגר המנטלי, טען ש"איבדנו פרופורציות" בנוגע לנבחרת ומשוכנע: "יש לנו שחקנים שמתאימים לשם"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

כשהיא רחוקה רק 3 נקודות מהקו האדום, בית"ר ירושלים תחל בתחילת השבוע (ראשון, 20:00, ספורט4) את מסע ההישארות שלה בפלייאוף התחתון עם משחק חוץ לא קל אצל מכבי נתניה. בצל העיסוק בהחלטת בית הדין של ההתאחדות לכדורגל שלא להחזיר לקבוצה נקודה, במועדון רוצים להתרחק כמה שיותר מהר ממאבקי ההישרדות ולשם כך צריכים לנצח בעיר היהלומים.

לקראת המשחק ערכה הקבוצה מסיבת עיתונאים עם המאמן ברק יצחקי." אנחנו משתדלים להיות מפוקסים במה שקורה על המגרש, מה שקורה מחוץ למגרש – יש אנשים שמתעסקים בזה, וזה לא התפקיד שלי או של השחקנים", אמר יצחקי בנוגע לבית הדין. "מבחינתנו אנחנו צריכים לעשות את העבודה, אני חושב רק על 3 נקודות במשחק ולא על שום דבר אחר בכדורגל. אנחנו לא מסתכלים על מה קורה עם קבוצות אחרות, חושבים רק על המשחק נגד מכבי נתניה".

מאמן בית"ר ירושלים ברק יצחקי
האוהדים קראו בשמו שוב ושוב. יצחקי | אריאל שלום

יצחקי הוסיף לגבי היריבה: "המשחק הקודם נגד נתניה היה קצת אחר. במחצית הראשונה הם הראו שיש להם איכויות ושלטו. לכן אנחנו צריכים להיזהר מאוד גם לקראת יום ראשון. במחצית השנייה עשינו את הדברים יותר נכון. גם בראשון נצטרך לבוא בשיא המוכנות כי אנחנו עומדים לפגוש יריבה עיקשת, קשה ואיכותית – במיוחד כשהיא משחקת בבית שלה".

לסיום נשאל יצחקי על המצב בנבחרת ישראל וטען: "אני מבין את האכזבה, אבל אחרי אכזבות יש המון אמוציות ואנשים קצת יוצאים מפרופורציות. היו הרבה דיבורים סביב הנבחרת, אני מקווה שבעתיד כן נצליח לעשות את זה". כמו כן, נשאל יצחקי האם בסגל של בית"ר יש שחקנים שראויים לקבל זימון (אחרי שאף אחד לא הוזמן לנבחרת הבוגרת) והשיב בפשטות: "כן".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי