יצחקי: "מאמינים בדרך, גם בהפסדים שיחקנו כדורגל פנטסטי"

play
מאמין בדרך. ברק יצחקי | ברני ארדוב
צפו: ביצועים מרהיבים של סורו ושועה סידרו לבית"ר 0:3 על מכבי נתניה 03:09

מאמן בית"ר חגג את הניצחון המרשים בנתניה: "התווינו דרך חדשה. אני מאמין בכדורגל התקפי, יש פה שחקנים עם איכות נהדרת"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

הניצחון של מ.ס. אשדוד בשבת קבע כי רק הפרש שערים עדיף מפריד בין בית"ר ירושלים לקו האדום, אבל הערב (ראשון) סיפקה הקבוצה של ברק יצחקי מחצית ראשונה קסומה בדרך ל-0:3 שני ברציפות, הפעם על מכבי נתניה האומללה שסופרת שישה הפסדי בית רצופים לראשונה מאז 2015/16. ואז, למי ששכח, זה נגמר בירידת ליגה. כעת שתי הקבוצות נמצאות שלוש נקודות מעל הקו האדום, כאשר לנתניה הפרש שערים גרוע הרבה יותר. הקהל המקומי הגיב בקריאות "תתפטר" לעבר גיא צרפתי כבר לפני ההפסקה והמשיך בבוז לאחר שריקת הסיום.

ברק יצחקי מאמן בית"ר ירושלים
מאמין בדרך. ברק יצחקי | ברני ארדוב

ברק יצחקי אמר בסיום: "אנחנו האמנו בדרך, אני מאוד גאה בשחקנים שלי על מה שהם עשו היום. אומנם הם הגיעו לכמה מצבים ולסילבה היו כמה הצלות. אבל ניצחנו ואני שמח מאוד".

"זה נכון שהתווינו דרך חדשה ממה שהיא שיחקה. כל אחד ומה שהוא מאמין בו. אני מאמין בכדורגל התקפי, אני מאמין בלשלוט בכדור וללחוץ כמה שיותר גבוה. להיות כמה שיותר קרוב לשער. השחקנים הסתגלו לזה בצורה די יפה ושיחקנו כדורגל פנטסטי גם בהפסדים למכבי תל אביב ובאר שבע. השחקנים מאמינים בדרך. אני רואה את הרצון של השחקנים, את הלמידה. יש פה שחקנים עם איכות נהדרת. תנו את הקרדיט לשחקנים".

על ההופעה המצוינת של השוער מיגל סילבה: "מיגל שוער נהדר, ראיתם את ההצלות שלו. גם משחק הרגל שלו הוא פנטסטי. עם המון ביטחון ואני שמח בשבילו".

מיגל סילבה, שהצטיין ביום שבו הוא חגג גם יום הולדת לבנו, אמר: "הרגשתי משהו בחימום, אבל תודה לאל יכולתי לשחק. זה ניצחון משוב מאוד. אני שמח שהצגתי יכולת טובה. אנחנו חייבים להמשיך ככה. מרגישים יותר בטוחים כרגע".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי