במכבי נתניה שוקלים לפטר את גיא צרפתי: "אני לא מתעסק בזה"

play
גיא צרפתי מאמן מכבי נתניה מאוכזב | ברני ארדוב
צפו: ביצועים מרהיבים של סורו ושועה סידרו לבית"ר 0:3 על מכבי נתניה 03:09

המאמן על האפשרות שיסיים את דרכו בעקבות עוד הפסד צורם, 3:0 לבית"ר ירושלים: "יש לנו סימפטום חמור של קבוצה שיורדת ליגה, ואם נמשיך ככה זה יקרה"

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

גיא צרפתי הגיע למאמן מכבי נתניה לפני כשלושה חודשים, אבל במועדון שוקלים הערב (ראשון) זעזוע מיידי בעמדת המאמן בעקבות ההפסד הביתי הצורם 3:0 לבית"ר ירושלים, במשחק בו כל השערים הובקעו במחצית הראשונה והובילו את היהלומים להפסד הביתי השישי ברציפות שלהם. מעמדו של המאמן התערער מאוד וגורמים בקבוצה שוקלים את החלפתו בהקדם.

לאחר המשחק אמר גיא צרפתי, על רקע הפרסום שנשקלת האפשרות להחליפו: "זה הפסד מאוד מאכזב, כי איבדנו את המשחק כבר בחמש הדקות הראשונות – בעטנו למשקוף וחשבנו שנוביל, אבל ספגנו בהתקפה הראשונה שלהם והתערער לנו הביטחון. אחר כך שוב החמצנו מצבים בטוחים וספגנו את השני, איבדנו את הביטחון והייתה לנו מחצית נוראית שאסור שתקרה, אבל זה הכדורגל".

גיא צרפתי, מאמן מכבי נתניה
"אם נמשיך ככה זה יקרה". גיא צרפתי על סכנת הירידה | ברני ארדוב

המאמן גם נשאל על קריאות הקהל 'תתפטר' בעקבות ה-3:0 אחרי כחצי שעה: "זו תחושה לא נעימה, אבל אני מאמן כדורגל ושם את הדברים האלה בצד. יש לנו סימפטום חמור מאוד, סימפטום של קבוצה שיורדת ליגה – תוקפת מצד אחד ומקבלת שערים בצד השני. אם נמשיך ככה זה יקרה ועלינו לעבוד ולתקן".

כשנשאל על הידיעות על כך שבמועדון שוקלים לבצע זעזוע ולפטר אותו, השיב: "יש למכבי נתניה הנהלה טובה ומכובדת. יש עניין של שמועות ופרסומים של אנשי תקשורת, אבל אני מתעסק רק בצד המקצועי. הגעתי לפה וניצחנו שישה משחקים משבעה, ועכשיו יש כדור שלג שמתגלגל ואני לא עושה סיכומים".

לסיום התייחס לכך שאולי האפשרות שיגיע עם ברק בכר לנבחרת ישראל פוגעת בשחקנים: "אני לא יודע ולא מתעסק בזה. אני בכל תפקיד שאני עושה אני נותן את ה-100 אחוז. אני מאוד אוהב את מכבי נתניה וחשבתי שהניצחונות הקודמים ייקחו אותנו קדימה, אבל זה לא קרה".

אביב אברהם לצד גיא צרפתי מאמן מכבי נתניה
אברהם וצרפתי. "משחק שמסמל את העונה, לא הזמן להוריד ראש" | ברני ארדוב

הקפטן אביב אברהם סיכם: "תחושות קשות, עוד משחק שמסמל את כל העונה שלנו. מקבלים גולים נאיבים, רכים. מצד שני מחמיצים מצבים בטוחים. יש פה קהל שאנחנו מאכזבים אותו עם תצוגות נפל ביתיות. נבוא למשחק החיים שלנו באשדוד".

עוד אמר הקשר: "הרבה שחקנים מתחת לרמה שלהם ורואים את זה. אין אף שחקן שאפשר להגיד שהוא בעונה מצוינת. אנחנו צריכים להרים את עצמנו. עד שלא נבטיח הישארות באופן סופי, אין מה לדבר בכלל. לא חשבנו שזה יתפתח ככה, המשחקים יהיו צמודים עד הסוף וזה לא הזמן להוריד את הראש. אני מבין את הזעם והתסכול של האוהדים, אבל זה לא הזמן להוריד את הראש".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי