גיא צרפתי עזב את מכבי נתניה: "זו ההחלטה הנכונה לשני הצדדים"

play
מאמן מכבי נתניה גיא צרפתי | ברני ארדוב
צפו: ביצועים מרהיבים של סורו ושועה סידרו לבית"ר 0:3 על מכבי נתניה 03:09

כשלושה חודשים אחרי שמונה, ובעקבות התבוסה 3:0 לבית"ר ירושלים והחשש במועדון מירידת ליגה, המאמן סיים את דרכו והיהלומים יצטרכו למנות מאמן שלישי העונה: "המועדון יקר וחשוב לי". מרקו בלבול המועמד המוביל להחליפו

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

במכבי נתניה החליטו לבצע זעזוע עוד לפני רבע גמר גביע המדינה נגד מכבי חיפה ביום רביעי, והגיעו הבוקר (שני) להחלטה משותפת עם גיא צרפתי על סיום דרכו של המאמן אחרי התבוסה הביתית 3:0 בידי בית"ר ירושלים אמש.

קצת יותר משלושה חודשים בלבד חלפו מאז מונה צרפתי לתפקיד במקומו של רן קוז'וך, וכעת ייאלצו במועדון למנות מאמן שלישי בעונה הנוכחית, אותה פתח רן קוז'וך על הקווים. צרפתי התחיל את הקדנציה עם ארבעה ניצחונות רצופים וניצח בחמישה מששת המשחקים הראשונים שלו, אבל מאז מכבי נתניה צנחה בצורה משמעותית וב-10 מחזורי הליגה האחרונים רשמה ניצחון אחד לעומת שבעה הפסדים.

מאמן קבוצת הנוער דן רומן, שכבר העביר משחק אחד בקבוצה הבוגרת אחרי פיטוריו של קוז'וך, צפוי לעמוד על הקווים בגביע. במקביל בוחנת נתניה מועמדים לעמדת המאמן, ביניהם מרקו בלבול ששב אמש לישראל והוא המועמד המוביל. אגב, באופן סמלי, גם קוז'וך פוטר בזמנו אחרי הפסד 3:0 לבית"ר בבית.

גיא צרפתי, מאמן מכבי נתניה
"אם נמשיך ככה זה יקרה". גיא צרפתי על סכנת הירידה | ברני ארדוב
בוריס אנו, מכבי נתניה
בוריס אנו, מכבי נתניה | ברני ארדוב

צרפתי מסר במסגרת הודעת העזיבה: "אוהדים יקרים, הקשר שלי למכבי נתניה, מוכר וידוע – המועדון יקר וחשוב לי. כשקראו לי, על אף מצב הקבוצה, התייצבתי ללא התלבטות, מתוך אמונה ורצון לקדם את המועדון, עם כל האתגרים הכרוכים בסגל שנבנה. ההתחלה הייתה טובה – ההמשך פחות. הבוקר הגענו להחלטה, אני ביחד עם ההנהלה, שלטובת הצלחת המועדון, מוטב להיפרד. מכבי נתניה חשובה ממני, וזו ההחלטה הנכונה לשני הצדדים. תודה להנהלה על האמון, לשחקנים לצוות על העבודה המשותפת ובעיקר לקהל על האהבה הגדולה שלהם. מאחל למועדון הצלחה גדולה בהמשך".

המועדון הוסיף: "מכבי נתניה מודה למאמן גיא צרפתי על התקופה בה אימן בקבוצה, אנו מעריכים את הנחישות והמסירות שגיא הפגין באימון הקבוצה בתקופה מאתגרת זו ומודים לו על לקיחת האחריות על מצב הקבוצה. אנו מאחלים לגיא הצלחה רבה בהמשך".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי