"אם הוא פותח בהרכב של מכבי חיפה, זה אומר שהיא נגמרה מבחינת שחקנים"

play
שחקני מכבי חיפה מול הקהל | מאור אלקסלסי
צפו: שער סולו אדיר ופצצה של חלאילי קבעו 1:2 לבני ריינה על מכבי חיפה 02:54

אורי אוזן הסביר ב-103FM את הסיבה למשבר של הירוקים: "נגמרו פיזית". על מאבק האליפות: "מכבי תל אביב תזכה. זו לא שאלה של אם אלא מתי"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

אחרי ההפסד הביתי המאכזב למכבי בני ריינה, שבסיומו הפער מהמקום הראשון צמח לעשר נקודות, מכבי חיפה תארח ביום רביעי את מכבי נתניה במסגרת רבע גמר גביע המדינה ותנסה לצאת מהמשבר שפקד אותה. לאחר מכן, ביום שני, היא תתארח בבלומפילד אצל מכבי תל אביב למשחק העונה הראשון במסגרת הפלייאוף העליון, בידיעה שכל תוצאה פרט לניצחון ככל הנראה תחסל באופן סופי את סיכוייה לזכות באליפות רביעית ברציפות.

האזינו לדברים

פרשן ספורט1 וכדורגלן העבר אורי אוזן עלה לשידור בתוכנית הספורט של 103FM והסביר מה לדעתו הוביל לקריסה של האלופה במחזורים האחרונים: "מכבי חיפה פשוט נגמרה מבחינת שחקנים. אני מאוד אוהב את תומר חמד, הוא מודל ומופת למקצוענות ולקריירה מדהימה שנעשתה גם בזכות כישרון וגם בגלל העובדה שהוא ספורטאי אדיר, אבל אם הוא פותח בהרכב בשלב כזה קריטי של העונה – זה אומר שמכבי חיפה נגמרה מבחינת שחקנים.

"בני ריינה ניצלה את זה. הגול של ורגס נהדר, אבל הוא חוצה מהאמצע את כל ההגנה, זה לא מתאים. מכבי חיפה נגמרה פיזית. מכבי ת"א תיקח את האליפות. זו לא שאלה של אם אלא מתי".

תומר חמד שחקן מכבי חיפה בחימום | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי