יניב קטן התפוצץ על שחקן מכבי חיפה: "מי אתה בכלל?"

play יניב קטן
יניב קטן | מאור אלקסלסי
צפו: שער סולו אדיר ופצצה של חלאילי קבעו 1:2 לבני ריינה על מכבי חיפה 02:54

כוכב העבר והסמל של הירוקים התייחס בתוכניתו ב"רדיו חיפה" להתנהגות של עבדולאי סק לאחר ההפסד לבני ריינה: "הוא מסתכל ליציע הצפוני ומחפש מי אמר ומה אמר, ואף אחד מהמועדון לא עושה כלום"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

יניב קטן זעם בתוכניתו ב"רדיו חיפה" על התנהגותו של עבדולאי סק, שניסה להתעמת עם אנשי מכבי בני ריינה ועם הבלם נמניה ליוביסבלייביץ' לאחר ההפסד 2:1, אבל שריף כיוף התערב והרחיק אותו משם. לאחר מכן סק התעמת גם עם חלק מהאוהדים של מכבי חיפה ביציע הצפוני.

קטן אמר: "הרבה דברים צפו החוצה. למשל, ההתנהגות של סק. זה חצה את הגבול. היינו שחקנים, כעסנו, אבל זה חצה את הגבול. הוא הולך לריב עם הצוות שלהם ואז עם הקהל. אני רואה אותו בטלוויזיה עומד ומחפש עם מי לריב. מי אתה בכלל? מה אתה עומד ומסתכל על היציע ומחפש עם מי לריב? ומה עיצבן אותי? שאף אחד מהמועדון לא עושה כלום, כאילו כולם סבבה והכל טוב, מה זו חבורה של פחדנים?

"אתה יודע מה הפריע לי? ישבתי בבית, והוא מסתכל ליציע הצפוני ומחפש עם העיניים מי אמר ומה אמר. מה זאת אומרת? מה אתה רוצה? מה קורה פה? מה זה? מדקה 80 הוא בכלל חלוץ, אני לא מבין".

איתמר ניצן שוער מכבי חיפה מרגיע את עבדולאי סק | מאור אלקסלסי

ראובן עטר, שעלה לשידור ושוחח עם קטן על מצבה של מכבי חיפה, הגיב: "אתה יודע מה אבסורד? במסיבת העיתונאים מסאי דגו אמר שהלוואי ויהיו לו 20 שחקנים כמו סק. הוא כנראה לא ראה את מה שהיה, הוא לא מבין שבמכבי חיפה כששחקנים מתנהגים כמו שסק התנהג, זה לא יכול לעבור לקלות. אני בטוח שגם יענקל'ה שחר ראה את זה ובכלל לא אהב את ההתנהלות הזו. אם דגו רוצה להרוויח מחדש את הקבוצה, הוא צריך קצת לזעזע, אני הייתי שם את סק בחוץ ונותן לשימיץ' לשחק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי