"לאף קבוצה בפלייאוף התחתון אין סגל יותר טוב משל הפועל תל אביב"

play
עומרי אלטמן, הישאם לאיוס שחקני הפועל תל אביב מאוכזבים | ברני ארדוב
מה שבע? הפועל תל אביב שוב לא כבשה והפסידה 2:0 להפועל ירושלים 04:40

גילי ורמוט ניתח את המצב הקשה של האדומים בתוכנית הספורט של 103FM: "יותר מלחיץ מאשר מאבק אליפות ראש בראש". וגם: ההסבר שלו לצניחה, ההשפעה של אבוקסיס והסיכוי שזה יסתיים בלאומית

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

פרשן ספורט1 ושחקן העבר גילי ורמוט עלה לשידור בתוכנית הספורט של 103FM וניתח את מצבה הקשה של הפועל תל אביב, שלא כבשה כבר שבעה משחקים ונמצאת בסכנת ירידה ללאומית.

ההסבר שלו למצב הקשה של הפועל תל אביב: "הסגל לא כזה גרוע. אני לא רואה אפילו את מכבי בני ריינה ובני סכנין עם סגלים יותר טובים אם אתה לוקח שחקן שחקן, אבל משהו לא מתחבר. כיחידים אתה רואה שחקנים טובים, כי הישאם לאיוס הוא שחקן ויש שם הרבה שחקנים טובים, אבל משהו לא מתחבר. בעיניי יש בעיה קשה במרכז ההגנה ובקישור. בנוסף, העזיבה של חוסה רודריגס השאירה אותם בלי קשר זר במרכז השדה וכל העיסוק עם אלן אוז'בולט שהיה המבקיע העיקרי שלהם, הם נפגעו מכך אנושות".

האזינו לדברים

על מינוי יוסי אבוקסיס: "הביאו דמות, מאמן שהוא מנהיג, אתה מסתכל לספסל ויש מנהיג. גם בריאיון אחרי המשחק ולמרות המצב הקשה, אתה רואה מנהיג מדבר, אתה רואה אישיות. מבחינה מקצועית, הוא מתעקש על שלושה בלמים וזה לא נראה טוב, וגם ככה קשה להם להבקיע. הוא עשה את החילופים די מהר, וזה היה קצת יותר טוב ולדעתי ככה הוא גם צריך לפתוח. במחצית השניה הם התקרבו אבל חסר להם גם את נגיעת המזל הזו".

על הלחץ הגדול במועדון וההשפעה של הקהל: "לא יודע להגיד קהל או לא קהל, המצב הוא הכי מלחץ שיכול להיות, זה ותר מלחיץ אפילו מלרוץ לאליפות ראש בראש עם קבוצה אחרת. וכשאתה כל כך לחוץ ואתה שבעה משחקים לא מבקיע, אז הלחץ הוא אדיר ומשתק ואתה עולה עם רגליים כבדות ובקושי מזיז אותן. אם בנוסף הקהל כבר פחות תומך ויש אנרגיות פחות טובות, אז הכל ביחד. המצב הזה מצריך מנהיגים ואופי חזק. בסוף רק ניצחון קשה בשיינים יוציא אותם, זאת התרופה הכי טובה".

יוסי אבוקסיס מאמן הפועל תל אביב | קובי אליהו

האם הפועל תל אביב יכולה לרדת: "מבחינת סגל אין לאף קבוצה בפלייאוף התחתון סגל טוב יותר, אולי לנתניה, שהיא המאכזבת הגדולה ביחד עם הפועל תל אביב. מבחינת קבוצה ומומנטום, הפועל ת"א בסכנה ממשית לירידה. נראה שהפועל פתח תקוה כבר רגל וחצי ירדה, נשארו אשדוד, הפועל תל אביב ונתניה, שהפועל ונתניה נמצאות במומנטום הכי גרוע ובכדור שלג הכי גדול. אשדוד שהייתה במצב גרוע ניצחה במחזור האחרון אז היא מראה סימני התאוששות ונראה שזה יהיה בין שלוש הקבוצות הללו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי