"לא מסתכלים על ההפרש. עוד לא ניצחנו את מכבי חיפה בליגה"

play
דן ביטון, ערן זהבי, דור פרץ שחקני מכבי תל אביב מאוכזבים | מאור אלקסלסי
עוד נוקאאוט ירוק: 0:2 למכבי חיפה על מכבי תל אביב בסמי עופר 06:56

משחק על אליפות? למרות הפער בטבלה, שחקני מכבי ת"א בטוחים שהמפגש עם מכבי חיפה "מאוד שוויוני": "שתי הקבוצות נמצאות בימים לא פשוטים, לאף אחת אין יתרון משמעותי". בקבוצה ישימו דגש על עצירת חלאילי וצפויים לחזור להרכב ה"רגיל", כולל נחמיאס

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מוכנות גבוהה במכבי תל אביב לקראת משחק העונה מחר (שני, 20:30) נגד מכבי חיפה, שבסיומו עשויה הקבוצה אם תנצח, להגדיל את הפער מהאלופה ל-13 נקודות כאשר בקופה יישארו 24 נקודות בלבד.

במכבי תל אביב לא מרגישים שהם מגיעים מחר ביתרון למשחק, על אף כל ההמולה התקשורתית סביב מכבי חיפה. שחקן במועדון אמר הבוקר: "אנחנו לא מסתכלים על ההפרש בינינו בטבלה. לא ניצחנו העונה את מכבי חיפה בליגה, גם הם וגם אנחנו חווים ימים לא פשוטים אחרי ההדחות מגביע המדינה, וכמו בכל משחק עונה אין יתרון משמעותי לאף קבוצה. זה מאוד שוויוני, ומי שתעשה את הדברים בצורה הנכונה ותימנע מטעויות, תדע גם לקחת את הנקודות".

רובי קין יערוך לפנות ערב את האימון המסכם בקרית שלום. האירי עדיין לא תרגל הרכב וספק אם יעשה זאת גם הערב, אבל מרבית השחקנים של מכבי תל אביב מסתובבים בתחושה שקין יחזור להרכב במשחק הליגה נגד בני סכנין ולמעשה יבצע שמונה שינויים ב-11 לעומת אלה שפתחו נגד מכבי פתח תקוה בגביע המדינה.

ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב מול דניאל סונדגרן שחקן מכבי חיפה
יחזור לעצמו בקרוב? זהבי | מאור אלקסלסי

מי שצפוי לחזור למרכז ההגנה הוא אנריק סבוריט, וההערכה היא שעידן נחמיאס יפתח לצידו. רועי משפתי יעמוד בין הקורות והמגנים יהיו עידו שחר ורוי רביבו. בקישור יחזור המאמן לשלישייה שרצה רוב הזמן, עם רוב יוריס ואן אובריים, דור פרץ וגבי קניקובסקי. מילסון ישחק בכנף שמאל וקרוב לוודאי שאושר דוידה יתופקד בכנף ימין. בחוד יוצב ערן זהבי.

תשומת לב מיוחדת אמורה להינתן לכוכב מכבי חיפה ענאן חלאילי, כך שרוי רביבו שיעמוד מולו מבחינה הגנתית, יצטרך לקבל סיוע – לא בהכרח על ידי מילסון, אלא יתכן שעל ידי שחקן אחר.

הכרטיסים למשחק כבר אזלו מזמן ובלומפילד אמור להיות מלא למעט החציצות בשערים 4-5 שבהם יישבו אוהדי מכבי חיפה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי