בבית"ר נזהרים: "האווירה לפיה אנחנו לא חלק מהתחתית מסוכנת"

play
אופיר קריאף בית"ר ירושלים חגיגות | ברני ארדוב
צפו: ביצועים מרהיבים של סורו ושועה סידרו לבית"ר 0:3 על מכבי נתניה 03:09

יצחקי הוריד את השחקנים לקרקע: "אם לא נבוא בגישה כמו נגד נתניה, נשלם על זה". במועדון לא אוהבים את ההתעסקות בעונה הבאה. ילדי עמותת "הגשמת חלום" התארחו באימון

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים מתכוננת למשחק מול הפועל חדרה בשבת בטדי (15:30, ספורט4), עם צפי ל-17 אלף צופים. עד עתה הבטיחו מקומם כ-12,500 צופים. עצם זה שהמשחק בשעת צהריים, וכמו כן ילדים יוצאים לחופשת הפסח, יביאו לכך שתהיה כמות קהל גדולה.

בצד המקצועי, כבר באסיפה לאחר משחק הניצחון 0:3 על מכבי נתניה, ברק יצחקי הוריד את שחקניו לקרקע ואמר להם: "נתניה זה היסטוריה, אנחנו במאבקי תחתית ויש לנו משחק מאוד קשה אם לא נבוא באותה הגישה, נשלם על זה".

במועדון לא אוהבים את ההתעסקות בעונה הבאה והכותרות השונות לפני הבטחת ההישארות, ואומרים: "יש מטרה להישאר ולבנות קבוצה חזקה, אבל כל מעידה יכולה לסבך אותנו בתחתית וכולם חייבים להבין את זה, האווירה לפיה בית"ר לא חלק מהתחתית מסוכנת".

בית"ר ירושלים עם עמותת "הגשמת חלום"
שחקני בית"ר ירושלים עם ילדי עמותת "הגשמת חלום" | אתר רשמי, בית"ר ירושלים

בנושא אחר, בית"ר זכתה לארח הבוקר באימון את ילדי עמותת "הגשמת חלום", שפועלת להגשים חלומות לילדים בעלי צרכים מיוחדים ומחלות קשות. שיתוף הפעולה עם העמותה במסגרתו מבקרים הילדים באימוני ומשחקי הקבוצה, נמשך זה עונה שניה ברציפות. "אין שמחים מאיתנו על החוויה אותה מקבלים ילדים אלו", מסר המועדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי