"אבא שלי פשט רגל, לא רצו אותי והתחננתי בפני המאמן שייתן לי צ'אנס"

play
החגיגות כבר הפכו לעניין שבשגרה מבחינת מכבי בני ריינה | מאור אלקסלסי
צפו: גאנם כבש כעבור 46 שניות ונתן לריינה 0:1 יוקרתי על הפועל באר שבע 02:27

רועי שוקרני, ממצטייני העונה המופלאה של בני ריינה, חזר ב-103FM לימים הקשים בנוף הגליל: "עלינו ליגה ומאז אני פורח". וגם: החיבור עם מימר, עתידו, הניצחונות על חיפה והחלום לעקוף את הפועל חיפה

(גודל טקסט)

אחרי שפתחה את הפלייאוף העליון עם ניצחונות מרשימים על מכבי חיפה והפועל באר שבע והמשיכה את העונה החלומית שלה, מכבי בני ריינה תתמודד במחזור הקרוב מול הפועל חיפה ותנסה להשיג שלוש נקודות שאולי יאפשרו לה לחלום על המקום הרביעי. רועי שוקרני, מהמצטיינים בקבוצה של שרון מימר העונה, עלה לשידור בתוכנית הספורט של 103FM ודיבר גם על עתידו.

על פתיחת הפלייאוף העליון והניצחונות על מכבי חיפה והפועל באר שבע אמר שקרני: "אנחנו מנסים ליהנות מכל משחק – המעמד, האווירה והקבוצות הגדולות שנגדנו. עשינו עונה מדהימה ואנחנו ממשיכים אותה בפלייאוף. אין הרבה רגעים כאלה, בטח בקבוצות בלבל הזה, צריך ליהנות מכל רגע".

האזינו לדברים

על הפריחה האישית שלו העונה: "מימר איתי ברמה האישית הוא ממש כמו חבר, זה גורם לי להרגיש משוחרר, בלי לחץ ולא לחשוב יותר מידי. זה מאפשר לי לעשות את מה שאני יודע לעשות הכי טוב וזה בא לידי ביטוי במגרש".

שוקרני חזרה אחורה בזמן וסיפר על הימים הקשים בקריירה שלו: "בעבר לאבא שלי היה עסק של חברת שליחויות והוא פשט רגל. הייתי בנוף הגליל בליגה הלאומית ולא רצו אותי שם. הייתי עם הגב אל הקיר והתחננתי בפני ירון הוכנבוים, 'תן לי צ'אנס, אני אהיה הכי טוב פה'. ראיתי את האווירה ובדיוק חזרנו לשחק במגרש בגרין אחרי השיפוץ, הסגל היה איכותי, ובאמת זה מה שקרה – עלינו ליגה ומאז אני באמת פורח. עשיתי שם חצי עונה טובה ואז בינואר עברתי לסכנין ועשינו פלייאוף עליון".

שחקן בני ריינה, רועי שוקרני | מאור אלקסלסי

איך זה מרגיש לנצח את מכבי חיפה פעמיים:  "וואו, קשה להסביר, זה קרה לי כל הקריירה אולי פעם אחת – אז לעשות את זה פעמיים בחודש? חוויה, בטח בסמי עופר שזה הרבה יותר קשה".

מקום רביעי – שאיפה ריאלית? "עד לפני שבועיים זה היה נראה בלתי אפשרי ופתאום יש לנו מפגש מולם (הפועל חיפה) ואפשרות לצמצם את הפער. כמו שאתה יודע – מומנטום בכדורגל זה משהו שיכול להשתנות בשנייה. אם נעשה עכשיו עוד ניצחון אז אולי איכשהו נצליח באמת לעבור בסוף את הפועל חיפה. ההיסטוריה האישית שלי בהפועל חיפה? זה מאחורי, אני במקום אחר, אבל זה לגמרי ישדרג את ההישג שלנו אם נסיים במקום הרביעי ואולי גם איכשהו אירופה – זה ייקח את זה עוד רמה קדימה".

על עתידו והאם אפשר לשחזר את ההישג גם בעונה הבאה: "אחרי שזה קרה לי בסכנין, עונה לאחר מכן לא הצלחנו לשחזר את זה וגם עשו שם לא מעט טעויות. זה לא יהיה פשוט, אבל כמובן שזה אפשרי והרבה תלוי בסגל שיהיה ואם שרון ימשיך. האם אשאר? אנחנו בדיוק בדיבורים על זה, אני מעריך שבסוף זה ייסגר".

רותם חטואל שחקן הפועל באר שבע לפני רועי שוקרני שחקן מכבי בני ריינה | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי