לא מפסיק לכבוש: העסק החדש והמסקרן של ערן זהבי

play
ערן זהבי עם הרב. שיהיה במזל ובהצלחה | מסך אינסטגרם
קורות, שערים של הכוכבים ומהומה גדולה: צפו בתקציר הסוער בין מכבי לחיפה 03:38

אחרי שהבקיע את שער הליגה ה-16 שלו העונה במשחק העונה נגד מכבי חיפה, כוכב מכבי תל אביב השיק את המקום החדש במזכרת בתיה. מי השותף שלו, מה היא מנת הדגל ומי מהצהובים הגיע לפרגן? כל הפרטים

(גודל טקסט)

ערן זהבי, הווינר של הכדורגל הישראלי, היה שוב במקום הנכון ובזמן הנכון כדי לכבוש את השער ה-16 שלו ולהמשיך לשבור שיאים אישיים במשחק העונה מול מכבי חיפה שהסתיים ב-1:1. שמונה מחזורים נותרו לסיום העונה ובזמן שהחלוץ בן ה-36 כבר מרגיש את היד נוגעת בצלחת האליפות, צריך לדאוג שיהיה גם מה להגיש עליה. אז תגידו מברוק, כי מלך שערי ליגה העל פתח עסק חדש.

ערן זהבי עם הרב. שיהיה במזל ובהצלחה | מסך אינסטגרם
המון בהצלחה. זהבי בעסק החדש | מסך אינסטגרם

זהבי פתח את הסניף הראשון של "שבע" – בית הקפה החדש שלו ושל אשתו, שי זהבי. הזוג הנוצץ של המכבים ביחד עם זוג החברים הטובים, משה לוי הבעלים של פיתה בשר ואשתו מור אמיגה לוי, פתחו בשותפות את הסניף במזכרת בתיה שהעיצוב המושקע שלו עושה חשק לשבת לקפה עוד לפני שאפילו פתחתם את התפריט. חוץ מהקפה, המאפים ושלל המנות שתוכלו למצוא בתפריט, מנת הדגל שהיא גם הפייבוריטית על אשת הכדורגלן, היא הברד פודינג. המדור כבר מרייר.

זהבי עם הילדים שהגיעו להצטלם ולקבל חתימה | מסך אינסטגרם
עיצוב מושקע | מסך אינסטגרם

אירוע הפתיחה המרגש כלל קביעת מזוזה על ידי רב שבירך את זהבי וחברו הטוב, ועשרות ילדים נלהבים שלא האמינו שהסופסטאר של הכדורגל הישראלי נמצא במזכרת בתיה – בשר ודם.

החברים הטובים הגיעו כמובן לפרגן לזהבים, ביניהם גם רוני ויונתן כהן, שאיחלו בשעה טובה. כזכור, בעבר הייתה לזהבי ואחיו הגדול אבי זכיינות על סניף ארקפה ברמת החיל, ועכשיו, עם מקום חדש תחת מספר המזל שלו, תפריט חלומי ועיצוב נדיר, אין ספק שזו ההתחלה של ביזנס מצליח. חמסה שום בצל ושיהיה במזל. 

מנת הדגל | מסך אינסטגרם
ממשיך לצמוח ולהתפתח. ערן זהבי | מסך אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי