מכבי פתח תקוה בהרכב חסר לקראת הפועל ירושלים

play
אנדראס קארו שחקן מכבי פתח תקוה | מאור אלקסלסי
מכבי תל אביב הפסידה בהארכה 4:2 למכבי פתח תקוה והודחה ברבע הגמר 06:20

קוז'וך יחסר ביום ראשון את אדילהו, הינדי ומאור לוי המורחקים, כשגם קארו שסובל מכאבי גב נמצא בספק. אזוגי וחטאב צפויים לפתוח

(גודל טקסט)

שחקני מכבי פתח תקוה קיבלו היום (רביעי) יום חופשי מאימונים והחל ממחר תגביר הקבוצה את קצב ההכנות לקראת משחק החוץ מול הפועל ירושלים ביום ראשון בטדי. המלאבסים שעדין לא הבטיחו את ההישארות בליגה מגיעים להתמודדות אחרי הנצחון הגדול מול מכבי תל אביב בגביע, אבל גם זוכרים שאת הפלייאוף התחתון הקבוצה פתחה עם הפסד ביתי למ.ס.אשדוד.

למאמן רן קוז'וך יש כאב ראש לא קטן בכל הנוגע לאיוש ההרכב, בשל חסרונם של מואיז אדילהו, מוחמד הינדי ומאור לוי המורחקים. אדילהו ספג אדום נגד מכבי תל אביב בגביע, בעוד שהינדי ולוי ייעדרו בגלל צבירת כרטיסים צהובים. שחקן נוסף שנמצא בספק הוא הבלם אנדראס קארו, שסובל מכאבי גב ורק לקראת סוף השבוע יתבהר מצבו. עוביידה חטאב שהחמיץ את משחק הגביע בשל כאבים בברכו צפוי לשוב להרכב מול הפועל ירושלים, כאשר גם אלון אזוגי שהחלים מקרע בשריר הירך האחורי וכבר ערך השבוע שלושה אימונים מלאים, נמצא בתמונת ההרכב.

אנדראס קארו שחקן מכבי פתח תקוה
אנדראס קארו שחקן מכבי פתח תקוה | מאור אלקסלסי

לאחר שנקבע אמש באופן רשמי שמשחק חצי גמר הגביע נגד הפועל נוף הגליל ייערך ב-30.4 באצטדיון בנתניה, הוחלט שאוהדי פתח תקוה יישבו ביציע המזרחי. מחר תחל מכירת הכרטיסים עבור אוהדי הקבוצה, כאשר מחירי הכרטיסים יעמדו על 80 שקל למבוגר ו-40 שקל לנשים, נוער וחיילים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי