בעקבות דרישת התובע: אוהדי מכבי ת"א לא יוכלו להגיע למשחק חוץ?

play
אוהדי מכבי תל אביב | דני מרון
קורות, שערים של הכוכבים ומהומה גדולה: צפו בתקציר הסוער בין מכבי לחיפה 03:38

הצהובים הגיעו לבית הדין בפעם השלישית העונה בעקבות אבוקות ורימוני עשן ביציע אוהדיהם, עו"ד ברגמן מבקש להעניש את הקבוצה באיסור על מכירת כרטיסים למשחק חוץ אחד. וגם: ואן אובריים נותח בברכו

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב התייצבה היום (רביעי) בפעם השלישית העונה בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל בעקבות האבוקות ורימוני עשן שהדליקו אוהדיה במשחק נגד מכבי חיפה, ותובע ההתאחדות עו"ד גלעד ברגמן דורש להעניש אותה באיסור על מכירת כרטיסים לאוהדיה למשחק הקרוב הבא של הקבוצה.

מכיוון שזו ההעמדה השלישית של הקבוצה לדין בנושא שימוש באמצעים פירוטכניים, התובע דורש את העונש המקסימלי, כזה שימנע מאוהדי מכבי תל אביב לתמוך בקבוצה במשחק חוץ – ככל הנראה כבר ביום שני נגד הפועל באר שבע, אם הדיינים יקבלו את דרישת התובע.

בנוסף לכך, מכבי תל אביב עמדה לדין בגין שירת "תנו לצה"ל לנצח, ל**** את הערבים" והתובע דורש לקנוס אותה ב-30 אלף שקל בעקבות אותה קריאה גזענית.

בתוך כך, הבוקר נותח יוריס ואן אובריים שנפגע במחצית הראשונה נגד מכבי חיפה ביום שני, נבדק מיד לאחר המשחק ואובחן עם קרע במיניסקוס. ואן אובריים בברכו על ידי רופא המועדון, ד"ר דרור לינדנר וד"ר גלעד במרכז הרפואי שמיר (ביה"ח אסף הרופא). הקשר בן ה-29 יתחיל בהליך השיקום עם הצוות הרפואי והפיזיולוגי ועל פי המועדון "צפוי להיעדר בשבועות קרובים".

ואן אובריים בן ה-29, שבעונתו הראשונה בישראל קיבל רק 300 דקות ליגה ופתח פעם אחת בלבד בהרכב, הפך העונה לשחקן משמעותי ופתח ב-26 משחקי ליגה ובכל ה-14 באירופה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי