יצחקי: "המשחק נגד חדרה – הקשה ביותר מאז שהגעתי לבית"ר"

play
שוב צהוב שחור. יצחקי | שלומי גבאי
צפו: ביצועים מרהיבים של סורו ושועה סידרו לבית"ר 0:3 על מכבי נתניה 03:09

הירושלמים דרוכים במטרה להתרחק עוד קצת מהקו האדום בשבת (15:30, ספורט4): "אסור לנו לבוא זחוחים. הקהל? כבר אין מילים עליו"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

הפלייאוף התחתון יחזור בשבת הקרובה (15:30, ספורט4) אחרי הפסקה של שבוע אחד, ובית"ר ירושלים תחפש ניצחון שלישי ברציפות לאחר שהביסה 0:3 את מכבי פתח תקוה ואת מכבי נתניה, כאשר תארח את הפועל חדרה לעיני כ-17,000 צופים לפי ההערכות. הבוקר (חמישי) קיים ברק יצחקי את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק בו יקוו הירושלמים להתרחק עוד קצת מהקו האדום.

"אין לי מושג מה עומדת מאחורי ההחלטה לעשות פגרה בשבוע שעבר אבל זו עובדה קיימת", אמר יצחקי. "גם אחרי המשחק שלנו נגד מכבי פתח תקווה הייתה פגרת נבחרת וידענו לעשות את ההתאמות והשחקנים ידעו להסתגל והגענו אחרי הפגרה למשחק מול מכבי נתניה ועשינו את העבודה. אני מקווה שבמשחק הקרוב, למרות שהייתה שוב פגרה שאני לא יודע ממה היא נובעת, נגיע ונעשה את העבודה שלנו ונשחק בקצב הכי גבוה שאנחנו יכולים כדי לקחת עוד שלוש נקודות חשובות. כל התחתית מאוד לחוצה וצמודה מבחינת הנקודות. כל משחק הוא חשוב ולכן אנחנו צריכים לבוא בשיא המוכנות".

על היריבה: "נשחק מול קבוצה מאוד עיקשת, בטח אחרי חילופי המאמנים. חדרה קבוצה שמתגוננת טוב מאוד ויודעת לצאת למעברים ומאוד מסוכנת, אנחנו צריכים להיות מרוכזים. לטעמי זה הולך להיות המשחק הקשה ביותר מאז שהגעתי. יש להם שלושה שחקנים מהירים מאוד בהתקפה והם יודעים להשתמש בהם בצורה טובה במשחק המעבר. אנחנו צריכים להיות מרוכזים, במיוחד עם הכדור, כי כשהם חוטפים הם יודעים לצאת להתקפות מעבר. אז אם לא נהיה קרובים אליהם ונהיה טובים בהגנה, אנחנו עלולים להיענש".

ברק יצחקי מאמן בית"ר ירושלים
מאמין בדרך. ברק יצחקי | ברני ארדוב

לגבי שעת המשחק אמר יצחקי: "בדרך כלל המשחקים הם בערב, זה שונה, גם מבחינת מזג האוויר. סביר להניח שיהיה טיפה יותר חם ויש גם שחקנים שומרי שבת, אבל שוב, זו עובדה קיימת ואנחנו צריכים להיות מוכנים למשחק. מבחינתי אין שום דבר שיכול להיות תירוץ לגבי היכולת שנציג במשחק".

הצפי לקהל גדול: "כבר אין מילים להגיד על הקהל של בית"ר, הרגשנו את זה מהמשחק הראשון שהגעתי לכאן. במשחקי החוץ האחרונים הרגשנו ממש במשחק בית. זו דחיפה משמעותית והקבוצה צריכה לייצר סוף סוף רצף של שלושה ניצחונות ואנחנו מקווים לעשות את זה בשבת".

על השינוי שהביא הוסיף המאמן: "אני לא חושב שהצלחתי להדליק את בית"ר, הכל זה ביחד עם השחקנים, בסוף הם משחקים על המגרש ומבצעים את הדברים ולהם מגיע הקרדיט. אבל עם כל המחמאות והמילים הטובות שקיבלנו לאחרונה, עדיין אנחנו לא בחוף מבטחים ולא יכולים להרגיש יותר מדי בטוחים בעצמנו. יש לנו משימה קשה, עוד לא נשארנו בליגה, בשבת זה אמור להיות צעד משמעותי עבורנו כדי לעשות את זה. אי אפשר להקל ראש ביריבה, אסור לנו לבוא זחוחים או מנופחים ואני בטוח שהשחקנים מבינים את זה כי דיברנו על זה הרבה".

אוהדי בית"ר ירושלים
"כולם יודעים מי תקף". אוהדי בית"ר ירושלים | אריאל שלום

עדי יונה אמר: "נבוא כמו לכל משחק, כל משחק הוא כמו גמר בשבילנו ואנחנו באים לעשות את העבודה, אנחנו יודעים את המטרות שלנו. היו לנו שבועיים בהם הצוות הכין אותנו טוב ואנחנו מקווים לבוא ולהמשיך את הדרך שהתחלנו. אני שמח מאוד מההתקדמות שעשיתי ואני ממשיך לעבוד קשה, שמח ממה שיצרתי לעצמי. יש לנו עוד עבודה. אחרי כל משחק טוב שעשינו מאז שברק מונה, הוא אמר לנו שהוא גאה בנו, אבל שעדיין לא עשינו כלום. המטרה שלנו היא להישאר בליגה ואנחנו באים לעשות את זה בשבת. הקהל? כולם יודעים מה זה הקהל של בית"ר וכמה הוא יכול לדחוף אותנו. אנחנו שמחים לדעת שהרבה קהל יגיע בשבת ומחכים לזה כבר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי