"נכנסתם ללב שלי וחיממתם אותו": המחווה שהצליחה לצמרר את מנשה זלקה

play
הודה לקהל הירושלמי. מנשה זלקה | דני מרון
צפו: מנשה זלקה קיבל פרחים וזכה לתשואות מאוהדי בית"ר ירושלים 00:48

קפטן הפועל חדרה הודה לאוהדי בית"ר ירושלים ב-103FM: "לא זכיתי לשחק בקבוצות הגדולות ו-15 אלף אוהדים העריכו את השליחות שלי". על השינוי הגדול בנינואר: "לא היה לנו סיכוי להישאר בליגה בלעדיהם"

(גודל טקסט)

אחרי הניצחון הגדול על בית"ר ירושלים בטדי וקבלת הפנים המדהימה לה זכה מהקהל המקומי, קפטן הפועל חדרה מנשה זלקה עלה לשידור בתוכנית הספורט של 103FM וסיכם את החוויה.

האזינו לדברים

זלקה פתח את דבריו והתייחס למחווה המרגשת: "חלום, אתה לא מבין איזה חלום. לא זכיתי לשחק בקבוצות גדולות והפועל חדרה זה הבית שאני כל כך אוהב. בית"ר ירושלים זה מועדון ענק ו-15 אלף אוהדים נתנו תצוגה כזו, עודדו אותי, פירגנו לי והעריכו את מה שאני עושה ואת השליחות שלי במילואים – אני באמת רוצה להגיד תודה רבה, חימם לי את הלב הקהל הזה והוא באמת נכנס ללב שלי".

על הניצחון בטדי. "ניצחון אדיר, מול קבוצה שהיא בפורמה טובה ולא הרבה האמינו אבל אנחנו ידענו מה יש לנו ביד. השחקנים הוותיקים אצלנו יודעים מה זה קרבות תחתית וכשאתה מגיע לשלבים האלה, ידענו מראש שמשחק גדול לא ניתן אבל צריך לצאת לפחות עם נקודה".

מסע הינצלות מרשים. שחקני חדרה | דני מרון

על השינוי העצום שחל בקבוצה: "בינואר הגיעו חמישה שחקנים שבאמת שינו לנו את הקבוצה. אם הם לא היו מגיעים, הסיכוי שלנו היה מאוד נמוך להישאר בליגה. עם זאת, אתה לא יכול להסתמך על זה, כי מה שקרה לנו בינואר זה בול פגיעה – חמישה שחקנים שהגיעו וכולם התאקלמו בצורה מושלמת, נותנים תוצרת ובאו בכושר טוב והכל התלבש. בדרך כלל דברים כאלה לא קורים.

"אסור לקחת ריזיקה כשאתה בונה קבוצה ולתלות תקווה בחלון של ינואר שהוא יציל לך את העונה, בינואר אתה עושה שיפור נקודתי. מה שקרה לנו זה שכבר באוקטובר או נובמבר הבנו שאם לא תבוא מאסה משמעותית של שחנקים איכותיים, לא יהיה לנו סיכוי להישאר בליגה ואת זה יקיר שוורץ ויוסי מאור הבינו ומגיע להם שאפו אדיר. הם הוציאו המון כסף מהכיס, אני במקרה מכיר, ואני אומר לך שהם הוציאו הרבה כסף מהכיס הפרטי שלהם בשביל שהמועדון הזה בכלל ייפתח את העונה ובמיוחד בינואר כשהם הבינו שאנחנו צריכים להישאר בליגה וצריך להביא רכש טוב. אנחנו כפסע מהישארות ואם ננצח את אשדוד כבר נהיה בחוף מבטחים. מאז שחיים (סילבס) הגיע הוא עשה שינוי משמעותי, מהפך".

על כך שהוא צפוי לחזור לשירות מילואים בקרוב: "יש לי צו פתוח ל-1 במאי, הולכים לצפון לשמור על המדינה שלנו, כמו המילואימניקים היקרים שנמצאים עכשיו בגבלות בזמן שאנחנו יושבים פה ומדברים. מגיעה מילה טובה לאנשים ששומרים עלינו. אני אלך ואעשה את זה בגאון. מה עם הכנה לעונה הבאה? נסתדר, הכל טוב, ארבעה חודשים לא הייתי וחזרתי והכל בסדר. מה לעשות, יש דברים שהם יותר חשובים. כדורגל זה לא החיים האמיתיים, החיים האמיתיים זה הביטחון שלנו".

"מצדיעים לך". השלט של אוהדי בית"ר ירושלים למנשה זלקה | שלומי גבאי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי