"הפועל תל אביב צריכה לשכור את שירותיו של מורן מאירי"

play
עומרי אלטמן, הישאם לאיוס שחקני הפועל תל אביב מאוכזבים | ברני ארדוב
צפו: ריקן כבש שער אדיר בדקה ה-99, הפועל פ"ת חילצה 1:1 מול הפועל ת"א 03:56

יו"ר האדומים בעבר דיבר ב-103FM: "אם אני אישית צריך יועץ משפטי אני הולך למורן". וגם: חוסר הכבוד מהשופטים ("כמו קבוצה קטנה"), הטעות הגדולה ("מינוי חן סול") והאמונה ("הקהל ישאיר את הקבוצה בליגה")

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

אמיר ליובין, יו"ר הפועל תל אביב בעבר, עלה לשידור בתוכנית הספורט של 103FM אחרי ה-1:1 הדרמטי והכואב של האדומים נגד הפועל פתח תקוה בבלומפילד והתייחס לטעות הגדולה שנעשתה העונה, לחוסר הכבוד שלטענתו מקבלת הקבוצה ולסיכויים שלה לשרוד בליגת העל.

ליובין אמר: "הכל קורס, אבל זה תלוי בנו ואני מאמין שבסופו של דבר הפועל תל אביב תישאר. אני יודע ששמעת את זה הרבה פעמים, אבל הקהל של הפועל תל אביב ישאיר אותה בליגה ואני מאמין שהקבוצה והשחקנים יבינו עבור מי הם משחקים ויעשו את זה. אני חושב שהם פחות מעריכים את מי שמגיע ומעודד אותם ונאמן להם. אני מדבר רק על השחקנים שגומרים משחק וזה עובר לידם".

האזינו לדברים

ליובין המשיך וחשף מי לדעתו אשם במצב: "הייתי משוכנע והאמנתי באמונה מלואה שהפועל תל אביב תנצח את הפועל פתח תקוה. אנחנו מגיעים לשאלה של בניית הסגל והפאשלה הגדולה שלנו העונה היא המינוי של חן סול. זו טעות של הבעלים, שבסך הכל לפי הפרסומים משקיעים כסף בקבוצה וכל הזמן שזה לא לידי ביטוי אז זו בעיה. אני יודע שהם השקיעו בקבוצה כסף אבל אין תוצאות. מי שאשם בזה שאין תוצאות הוא המנהל המקצועי שבחר את השחקנים. זו בהחלט טעות של הבעלים שמינו אותו. אם לא ילמדו מהטעויות שנעשו העונה, ואני מאמין שהם כן ילמדו, בעונה הבאה נהיה בדיוק באותו סיפור וגם הקהל יהיה הרבה פחות סבלני, כי עדיין אומרים שזו שנה ראשונה ושכר לימוד וכן הלאה. אני חושב שאם יוסי אבוקסיס יבנה את הסגל בשנה הבאה, יהיה יותר טוב מאשר מה שקורה העונה שהיא כישלון חרוץ".

חן סול, ראש מחלקת הכדורגל של הפועל תל אביב | דני מרון

על כך שהקבוצה עשויה לספוג עונש נוסף של הפחתת נקודות: "כדי להינצל מעונש, נשכור את מורן מאירי שייצג אותנו. ברמה האישית אם אני צריך יועץ משפטי אני הולך למורן – ואני לא אומר את זה בקטע רע. אם אני היום הפועל תל אביב, אני שוכר את מורן מאירי. אם לא היו מחפשים את הפועל תל אביב, הנושא הזה בכל לא היה עולה לדיון. אני לא יודע מה קרה בשנה האחרונה, אני מקווה שאלה שאין להם שום קשר לבית הדין, לא קשורים לכל הדבר הזה כי הם רוצים להוכיח שאפשר לטפל ולהתעסק בקבוצות שהיו פעם גדולות".

ליובין סיכם: "הפכנו לשק חבטות גם של שופטים במגרש שלא מתייחסים להפועל תל אביב ומתייחסים אליה כמו לקבוצה קטנה שעלתה מהליגה הלאומית. כשנגמר משחק, גם כששופטים הורסים אותנו וממש דורכים, אתה לא רואה שום דבר והכל עובר לידנו. תראה את מכבי תל אביב ומכבי חיפה. אנחנו חוטפים ולא מגיבים – די, יש גבול".

עוד שבוע, עוד העמדה לדין על אבוקות. אוהדי הפועל תל אביב | רענן ברנובסקי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי