בובאן מריאנוביץ' החטיא בכוונה מהקו: "גיבור העם" או "ליצן"?

play
בובאן מריאנוביץ' | GettyImages
יומיים לפני מכבי תל אביב: ניצחון דרמטי לבאסקוניה בליגה הספרדית 02:37

הסנטר הענק של יוסטון הדליק את האולם כשהחטיא במכוון מהעונשין כדי שכל הצופים יקבלו סנדוויץ' בחינם. ברשתות היללו אותו, אבל גם קטלו

(גודל טקסט)

בובאן מריאנוביץ' ניצל הלילה (בין ראשון לשני) את העובדה שהמשחק בין קבוצתו יוסטון ללוס אנג'לס קליפרס היה לפרוטוקול בלבד וחסר משמעות (יוסטון מחוץ לפלייאוף, הקליפרס הבטיחו מראש את הדירוג במערב), וסיפק הפתעה לקהל ב"קריפטו ארנה" כשהחטיא במכוון מקו העונשין כדי לאפשר לכל הנוכחים באולם לקבל כריך עוף בחינם.

במהלך הרבע הרביעי, בניצחון של יוסטון 105:116 על הקליפרס, הסנטר הענק נעמד על הקו, כשהוא מודע היטב למבצע השיווקי של רשת Chick-fil-A שהבטיחה לכל הנוכחים באולם כריך עוף בחינם אם שחקן יריבה יחטיא שתי זריקות עונשין רצופות. המבצע נועד, בין השאר, להדליק את הקהל המקומי כשיריב עומד על הקו בניסיון להוציא אותו מריכוז.

מריאנוביץ' (35, 2.24 מ') נעמד על הקו, החטיא את הזריקה הראשונה, והקהל התחיל להתלהב, כשהוא מריח את הפוטנציאל. בשלב הזה מריאנוביץ' זיהה את ההתרגשות, אמר לקהל "אני מטפל בזה, זה עליי", החטיא את הזריקה השנייה – ובזמן שאלפי האוהדים צהלו, הוא הניף אצבע לעברם וחגג איתם, כשאפילו הכרוז באולם משתולל משמחה.

כמובן שמדובר ברגע מבדר, שהפך לוויראלי ברשתות החברתיות, ובובאן מלא ההומור העצמי המשיך להיות אטרקציה משעשעת וכונה על ידי רבים כ"גיבור העם". מנגד, רבים כינו אותו "ליצן" שמתנהג בחוסר ספורטיביות. הסנטר סיים עם 13 נקודות ו-8 ריבאונדים ב-12 דקות הלילה, הרבה מעבר לממוצע שלו, והוא יהיה שחקן חופשי הקיץ. כעת מעניין אם התקרית הזאת תחזק את מעמדו בליגה ותעזור לו לקבל חוזה חדש, או שמא תסב לו נזק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי