ברדה: "אני לא כזה רך עם השחקנים. פוקו איחר ולכן לא פתח"

play
אליניב ברדה מאמן הפועל באר שבע | ברני ארדוב
היה נבדל? צפו בפנדל מעורר המחלוקת שקיבלה באר שבע נגד מכבי תל אביב 03:11

מאמן הפועל באר שבע התייחס למצב לאחר הניצחון על מכבי תל אביב: "עברנו יומיים מוזרים, מפחידים. שחקנים לא ישנו כל הלילה"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע השיגה הערב (שני) סוג של נקמה במכבי תל אביב. אחרי התבוסה הקשה 6:1 במפגש האירופית בקיץ ושני הפסדי ליגה, הפעם הקבוצה מבירת הנגב שימחה את הקהל בטרנר עם 0:1 יקר על המוליכה, שראתה את יתרונה בפסגה קטן לשבע נקודות. הפנדל המנצח של אנטוניו ספר בדקה ה-80 הותיר את באר שבע מרחק ארבע נקודות ממכבי חיפה המדורגת שנייה וביתרון של חמש על פני הפועל חיפה הרביעית.

אליניב ברדה אמר לאחר המשחק: "עברנו יומיים מוזרים, מפחידים. חבר'ה שמתכוננים לאימון בוקר ולא ישנים כל הלילה. ההכנה לא הייתה אידיאלית. לי עדיין חורה המשחק נגד ריינה. עשינו התאמות בגלל ההרחקה של לופס. הגנתית הרבה דברים עבדו, התקפית יש מה לשפר. עצרנו את מכבי תל אביב על בעיטה לקורה ב-90 דקות. אבל גם אנחנו בעטנו לקורה. בחצי השני הלכנו יותר מדי אחורה ונצטרך לשפר גם את זה".

אליניב ברדה מאמן הפועל באר שבע
"חדר ההלבשה שלנו בריא". אליניב ברדה | ברני ארדוב

על ההתנהלות מול השחקנים אמר ברדה: "אני לא כזה רך עם השחקנים. חדר ההלבשה שלנו בריא. כשצריך להיות קשוח אז אני קשוח. יש לנו שחקן שלא פתח בגלל איחור. אתה עושה את הדבר שאתה חושב שהוא הכי נכון. לפעמים אתה צודק ולפעמים אתה טועה, אבל אתה הולך עם האמת שלך. אני מסתכל על כל הסיבוב השני והפלייאוף, פתחנו אותו טוב מאוד למרות הנפילה מול ריינה. עשינו סיבוב ראשון מאוד מאכזב וזה מחמיא שאולי היה אפשר לסכן את שתי המוליכות. אנחנו במקום אחר, גם המלחמה לא תרמה לנו. הדרום עבר תקופה לא פשוטה. לא פשוט לשחקנים הזרים. אני מקווה שהתקופה הזו תעבור כמה שיותר מהר".

על אנדרה פוקו: "הוא איחר לישיבה הקבוצתית ובגלל זה דדיה פתח במקומו".

על הלדר לופס: "הוא קיבל אדום ראשון בישראל. באריירו אומנם קיבל שלושה אדומים, אבל זה לא משקף. צריך לדבר איתו על הדברים האלו".

אנטוניו ספר שחקן הפועל באר שבע עם המנכ"ל גיא פרימור
"היה לנו ערב גדול". אנטוניו ספר | ברני ארדוב

אנטוניו ספר, כובש שער הניצחון: "היה משחק מדהים, ההכנה לא הייתה פשוטה. אבל היה לנו ערב גדול. הם ניצחו אותנו במפגשים הקודמים. אמרתי למאמן שאני רוצה לנצח, לא אכפת לי אם אני פותח או עולה מהספסל".

על הקהל האדום: "מודה להם על התמיכה, יש חיבור טוב בין השחקנים לאוהדים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי