צעד חריג: מכבי חיפה ובית"ר ירושלים עתרו לביהמ"ש המחוזי

play
יעקב שחר נשיא מכבי חיפה | מאור אלקסלסי
צפו: דין דוד כבש שער בזק, מכבי חיפה ניצחה למרות שסכנין הייתה יותר טובה 03:01

שני המועדונים "עקפו" את מוסדות ההתאחדות ודורשים להשיב להם נקודות שהופחתו ממאזנם. אם בית המשפט המחוזי יקבל את העתירה, הפער ממכבי תל אביב שבפסגה יצומק לשש נקודות

(גודל טקסט)

מכבי חיפה ובית"ר ירושלים הגישו עתירות לבית המשפט המחוזי על מנת שידון בהחלטת בית הדין העליון לכדורגל להוריד שתי נקודות בפועל ממאזנה של הקבוצה. כזכור, שני המועדונים כבר הגישו ערעורים לבית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל, אבל הם נדחו.

שני המועדונים החליטו לפנות לבית המשפט האזרחי על מנת "לעקוף" את ההחלטה של המוסד הפנימי של ההתאחדות לכדורגל. הערעור של הירוקים הוא בנוגע למקרה של הורדת הנקודה השנייה, כאשר במועדון יטענו שמדובר בעונש מוגזם שלא עומד בקנה אחד עם חומרת המעשים. כמו כן, הירוקים יציגו מקרים חמורים יותר שלא נענו בעונש דומה.

מבית"ר ירושלים נמסר ש"הוגשה עתירה אל בית המשפט המחוזי בה המועדון מבקש להתערב ולבטל את החלטת בית הדין של ההתאחדות לכדורגל ולהחזיר את הנקודה שהורדה למועדון. העתירה תוגש בנפרד ממכבי חיפה אך הדיון עשוי להיות משותף. כולנו תקווה כי הנקודה תוחזר והעונש יישאר מחוץ למישור הספורטיבי".

אבוקות ביציע של אוהדי מכבי חיפה
הסתיים ללא נפגעים? תלוי את מי שואלים. אוהדי מכבי חיפה מדליקים אבוקות בבלומפילד | אריאל שלום

את מכבי חיפה ייצגו עורכי הדין רם ז'אן, רועי דותן ותומר בר ממחלקת הליטיגציה המסחרית במשרד AYR – עמר רייטר ז'אן שוכטוביץ ושות'.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי