קין: "מדאיג ש-VAR לא מקבל מה שצריך כדי לעשות את עבודתו"

play
"לא מתחרט על שום שינוי". רובי קין | אריאל שלום
היה נבדל? צפו בפנדל מעורר המחלוקת שקיבלה באר שבע נגד מכבי תל אביב 03:11

מאמן מכבי תל אביב התייחס שוב לסערה מול ב"ש ("מקווה שלומדים לקח"), לחיסרון של זהבי ("אם אני הייתי המחליף שלו, הייתי מתרגש מאוד. רוצה לראות אופי מכל השחקנים"), ולמפגש עם הפועל חיפה (ש', 17:00, ספורט4): "יש לנו את היכולות לנצח כל יריבה וכל שיטה"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי ההפסד להפועל באר שבע, תנסה מכבי תל אביב להתאושש בשבת (17:00, ספורט4), כשתארח את הפועל חיפה. רובי קין התייצב היום למסיבת העיתונאים לקראת המשחק, בו יקווה שלא למעוד ולעשות צעד נוסף אל עבר השבת האליפות לקרית שלום. ערן זהבי המוצהב ייעדר.

איך מתכוננים אחרי הפסד?

"אין שום הבדל מבחינתי בהכנה, אני מתכונן באותה הצורה, מבחינתי אין שינוי".

לא יהיה לך את ערן זהבי במשחק, אתה מצפה משחקנים אחרים לקחת מנהיגות במקומו?

"אם זה הייתי אני, ואני הייתי השחקן המחליף, הייתי מתרגש מאוד כי זאת הזדמנות עבורי. אם אתה יונס מלדה או דור תורג'מן, אתה חייב להיות מוכן לעלות בהרכב כי הנה ההזדמנות שלך. תראו את עדן קארצב, יוריס ואן אובריים נפצע, עדן נכנס והוא היה טוב. תמיד תהיה מוכן, מנטלית וגופנית, לכל תרחיש, כי אתה לא יודע מתי הזמן שלך יגיע. שחקנים אחרים צריכים לצעוד עכשיו פנימה במקום ערן. אני רוצה לראות אופי מכל השחקנים שלי, תמיד. אני אוהב שחקנים עם אישיות שיעשו הכל כדי לנצח משחק".

דור תורג'מן עם יונס מלדה שחקני מכבי תל אביב בחימום
"אתה חייב להיות מוכן, כי זו ההזדמנות שלך". תורג'מן ומלדה | אריאל שלום

עדיין לא יודעים עדיין אם היה נבדל בבאר שבע, אתה ממשיך להתייחס לזה?

"האם זו החלטה לא נכונה? ברור שזו טעות. ידענו את זה ברגע האמת, שהם עשו טעות. זה התחיל מטעות עוד לפני ה-VAR, כאשר שישה שחקנים רצו לשופט ואמרו לו שאין בכלל קרן. כשדבר כזה קורה אתה יודע ישר שיש טעות. הדבר היחיד שמדאיג אותי זה זה איך הגיוני לא היה צילום בקו הרחבה. יש עכשיו מאבקי ירידה ומאבקי אליפות, זה מדאיג אותי שה-VAR לא מקבל את מה שהוא צריך כדי לעשות את העבודה שלו. לכולנו יש עבודה קשה, גם להם, VAR שם כדי לעשות את זה קל יותר עבור כולם, אבל בבירור זה לא קרה במשחק נגד באר שבע. אני מקווה שזה לקח שהם לומדים".

החלטת ללכת עם רז שלמה במקום עידן נחמיאס במשחק האחרון, וקארצב למרות שיש עוד אופציות, מה חשבת על שניהם?

"עדן ורז היו כנראה שני השחקנים הכי טובים שלנו על הדשא בטרנר".

מה הלקח שלמדת מהמשחק אתמול של ריאל מדריד מול מנצ'סטר סיטי?

"אני תמיד צופה בכל משחק כדורגל שיש, הלקח שלקחתי מריאל מדריד ומנצ'סטר סיטי זה שלא משנה כמה אתה טוב כקבוצה, אם תתגונן כמו שצריך ותעשה את זה קשה ליריבה, תמיד יהיה לך סיכוי".

רובי קין מאמן מכבי תל אביב
"הדבר היחיד שמדאיג אותי זה זה איך הגיוני לא היה צילום בקו הרחבה". קין | ברני ארדוב

אתם צריכים את הקהל אתכם ביום שבת. מה אתם מצפים מהם אם המשחק לא יתחיל טוב עבורכם?

"הקהל היה מדהים כל העונה ואין לי ספק שאם יהיו מדהימים גם ביום שבת. המשחק הוא 90 דקות, הכדורגל מביא כל מיני תרחישים, נעשה הכל כדי להגיע במצב הכי טוב ואני מאמין שהקהל יעשה את מה שהוא עשה כל העונה וגם יהיה הכי טוב שיש, ישיר ויצעק הכי חזק שאפשר ויעזור לקבוצה".

ראינו את הפועל באר שבע משנה שיטה ביום שני ל-5-4-1, אתה חושב שגם הפועל חיפה תנהג ככה?

"אין לי דרך להיכנס למוח של רוני לוי ולדעת מה הוא יכין לנו, נתכונן לשיטה שבה אנחנו חושבים שהוא ישחק ואם לא, אז נתאים את עצמנו. שיחקנו כבר נגד 5-4-1, ניצחנו קבוצות שמשחקות כך ולא היינו צריכים להפסיד לבאר שבע ששיחקה כך. נמצא פתרון לכל שיטה. יש לנו את היכולות בסגל לנצח כל שיטה וכל יריב כשאנחנו משחקים כמו שאנחנו רוצים".

עידו עולי שחקן מכבי תל אביב לאחר חתימת החוזה עם המנכ"ל בן מנספורד והמנהל הטכני דומיניק פרייס
| אתר רשמי, מכבי תל אביב

בינתיים ממשיכה מכבי תל אביב לתכנן גם את העתיד והחתימה את הקשר עידו עולי על חוזה לשלוש שנים עם אופציה להארכה. הקשר בן ה-18, שחקן נבחרת הנוער של ישראל, כבש תשעה שערים ב-27 משחקים בקבוצת הנוער.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי