מכבי תל אביב השיקה אפליקציית VR: "אנחנו מהראשונים בעולם"

play
חוויה יוצאת דופן | אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב
היה נבדל? צפו בפנדל מעורר המחלוקת שקיבלה באר שבע נגד מכבי תל אביב 03:11

הצהובים מבטיחים "חוויה שלמה של תכנים ומעורבות אוהדים שטרם נראתה". מנספורד: "שואפים להוביל, לא רק על הדשא אלא גם טכנולוגית"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב השיקה היום (חמישי) את אפליקציית MaccabiVerse, אפליקציה פורצת דרך לשימוש במשקפי VR (מציאות מדומה), כחלק משיתוף פעולה עם חברת DIVO.

מוליכת ליגת העל היא הקבוצה הראשונה בישראל שהשיקה אפליקציית VR, ואחת מקבוצות הכדורגל הראשונות בעולם שעשתה זאת. האפליקציה "תחשוף בפניכם עולם וירטואלי שלם המחולק למספר חללים מלאים בצהוב-כחול של מכבי. התרגשו מחוויית צפייה עוצמתית שלא הכרתם בסרטוני 360 מעלות ממשחקים, שערים, אימונים ועוד (באמת שקשה להסביר במילים עד שלא תנסו), הניפו שלל תארים היסטוריים בהם זכה המועדון משנות ה-20 של המאה הקודמת ועד היום ואפילו קנו את מדי המשחק הבאים שלכם בגירסה הוירטואלית של חנות המועדון הרשמית.

"כמובן שלא תרצו לפספס את מתחם האוהדים באצטדיון בלומפילד, שעבר מידול מדוייק, ובו תוכלו לבלות עם אוהדים נוספים, לשחק איתם בכדור על הדשא, לצלם סלפי ובעתיד גם להנות ממפגשי אוהדים-שחקנים וירטואלים ועוד" – כך לפי האתר הרשמי של מכבי תל אביב.

השקת אפליקציית VR של מכבי תל אביב
חוויה יוצאת דופן | אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

מהלך האירוע אמר מנכ"ל מכבי ת"א בן מנספורד: "מכבי תל אביב הוא מועדון שתמיד שואף להיות מועדון מוביל. לא רק על כר הדשא אלא גם להוביל בחדשנות הטכנולוגית. אנחנו עדים בשנים האחרונות להתפתחות פנומנלית של עולם ה-VR. אני חייב להודות שכאדם, תסלחו לי לא כזה טכנולוגי, כשראיתי את משקפיי ה-VR בהתחלה לא הבנתי על מה ההייפ. רק כשהרכבתי אותן בעצמי נחשפתי לעולם מדהים, אם תרצו מקביל, ששואב אותך לחוויה מסוג אחר לגמרי. לאורך השנים כולנו מזהים שקהל אוהדי הכדורגל חווה את המשחק בדרכים שונות, אם באצטדיון עצמו או בכלים טכנולוגים חדשים ואני רואה בטכנולוגיה הזו כגשר נוסף להגיע לקהל גדול. בדקות הקרובות אתם הולכים לקבל טעימה מעולם חדש שמחבר את המועדון המוביל בישראל עם המשחק שכולנו אוהבים".

דניאל לוי, סמנכ"ל פיתוח עסקי במכבי תל אביב, אמר על החידוש המסקרן ויוצא הדופן: "לא אגיד שאין בעולם כדי שלא יבוא מישהו ויגיד שהם היו קודם, אבל אנחנו מהראשונים בעולם ובפורמט הזה אני בטוח שאנחנו הראשונים בעולם. ההתקדמות פה יכולה להיות מטורפת. אחד החששות הגדולים בעולם המודרני היא שאנחנו נאבד את הדור הצעיר או את התחושה שלו לצרוך את המשחק. באמצעות הדבר הזה, ננגיש לו את מה שכולנו מתים עליו ואוהבים אותו. לכולם ברור שאנחנו בהתחלה, אבל אני בטוח שגם קבוצות גדולות יתר ייכנסו והספורט ייפתח את העולם למקומות אחרים".

מנכ"ל מכבי תל אביב בן מנספורד
"עולם מדהים". מנספורד | אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

טל מועלם, סמנכ"ל שיווק ומסחור הוסיף: "זה בהחלט נותן פתח גם לעולם המרצ'נדייז, עוד מקום לייצר הכנסות עבור המועדונים וחשוב מכך, האוהדים יכולים לתקשר בינם לבין עצמם ובינם ובין המועדון. התפקיד שלנו יהיה לגרום לאוהדים לקבל כמה שיותר תכנים רלוונטיים ומעניינים".

נכון להיום, MaccabiVerse מותאמת לשימוש במשקפי Meta Quest ובגירסאות הבאות תתמוך במגוון משקפי ה-VR המובילים כיום בשוק. את האפליקציה ניתן להוריד בחנות האפליקציות של META (ללא עלות).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי