רובי קין: "נחמד לא לספוג, היינו יכולים לכבוש אפילו יותר"

play
מאמן מכבי תל אביב רובי קין, עם שחקן הקבוצה מילסון | אריאל שלום
גם זה לא מספיק לו? צפו בתגובה של רובי קין אחרי ה-0:4 של מכבי תל אביב 07:39

מאמן מכבי תל אביב אחרי ה-0:4 על הפועל חיפה: "אפשר לעשות יותר, אסור לנו להיכבות גם ביתרון". לוי: "הגענו בגישה נרפית"

(גודל טקסט)
מחזור 30
הסתיים
20/04/2024

מכבי תל אביב

  • מילסון (4)
  • תורג'מן (9)
  • קניקובסקי (50)
  • פרץ (53)
  • (4)
  • (9)
  • (50)
  • (53)
4
:
0

      הפועל חיפה

      "הופעה טובה, נחמד לא לספוג. היינו יכולים להבקיע אפילו יותר שערים". כך סיכם הערב (שבת) רובי קין את הניצחון המשכנע של מכבי תל אביב, 0:4 על הפועל חיפה במחזור ה-29 והרביעי בפלייאוף העליון של ליגת העל. הצהובים חזרו למסלול אחרי נקודה מ-6 בשני משחקי הליגה האחרונים – וגם הדחה מגביע המדינה בתקופה הזו. שערים של מילסון, דור תורג'מן, גבי קניקובסקי ודור פרץ עשו את ההבדל, ועם קצת יותר ריכוז, מכבי תל אביב הייתה יכולה לנצח בתוצאה גבוהה יותר.

      "אני שמח, אבל היו כמה דברים שלא הייתי מרוצה מהם. השערים היו טובים, התנועה והנעת הכדור היו טובות מאוד. עדיין אפשר לעשות יותר, צריך להשתפר בפרטים הקטנים", המשיך קין.

      אחרי שעלתה ל-0:2, נראה היה שמכבי תל אביב קצת הורידה רגל מהדוושה עד סיום המחצית הראשונה. קין סיפר שלא היה מרוצה מהדקות הללו ואמר: "איבדנו הרבה כדורים, לא לחצנו. אי אפשר להיכבות גם כשאתה ביתרון, צריך להמשיך כל הזמן לשחק ברמה גבוהה".

      המאמן התייחס גם לכך שהיו ארבעה כובשים שונים ושההיעדרות של ערן זהבי המוצהב לא פגעה בקבוצה: "בשביל זה יש לנו סגל רחב. חשוב שעוד שחקנים מצטיינים כשהם מקבלים הזדמנות".

      שחקני מכבי תל אביב
      חגגו ניצחון ולא שכחו את הנופלים. שחקני מכבי תל אביב | אריאל שלום

      רוני לוי סיכם את התבוסה של הפועל חיפה: "אין ספק שבאנו בגישה מאוד נרפית. נכנסו למשחק בצורה הכי גרועה שאפשר, להתחיל ב-2:0 כזה מהיר זה מסוכן מאוד. הייתה לנו החזקת כדור טובה שהייתה קצת משקרת כי לא ייצרנו מצבים. בכל איבוד שלנו הם היו מסוכנים מאוד וכשאתה משחק ככה נגד מכבי תל אביב אתה משלם ביוקר".

      לוי המשיך: "בגול הראשון הייתה טעות קשה בהרחקה. בשני דור עשה טעות בבילד אפ. ניסינו לשחק כדורגל ויש לזה מחיר. הצלחנו להוציא קצת את העוקץ מהלחץ של מכבי, אבל לצערי היו טעויות קריטיות, אישיות וקבוצתיות – הכול קרה באותו יום. זה לא לוקח את מה שעשינו השנה, זה מאכזב אבל נרים את עצמנו לקראת הדרבי שזה אולי המשחק הכי קשה בליגה".

      דור מלול, הפועל חיפה
      "להסתכל עכשיו על המקום השלישי אחרי משחק כזה, זה קצת יומרני". מלול | אריאל שלום

      דור תורג'מן שפתח בחוד של מכבי תל אביב בהיעדרו של ערן זהבי המוצהב: "שמחים מאוד על שלוש הנקודות, מסתכלים על המשחק הבא. כמובן שלשמור על שער נקי היה חשוב מאוד. שמח מאוד שלקחתי את הצ'אנס וכבשתי. קיבלתי הרבה טיפים מערן, אנחנו מדברים הרבה, הוא אמר לי 'לך תעשה את מה שאתה יודע'. ברור שתמיד אני רוצה לשחק, אבל המאמן מחליט, וכשאני משחק אני נותן הכל. שמח שזה עבד היום".

      קפטן הפועל חיפה, דור מלול: "יש משחקים שקשה להסביר. התוכנית שלנו לא הייתה לפתוח ככה, רצינו לבוא ולשלוט, מצחיק להגיד אבל גם עשינו את זה בחלקים במחצית הראשונה. אבל כשאתה נקלע בבלומפילד לפיגור כפול כל כך מוקדם, התוכנית משתבשת וצריך לסגל את עצמך לתוכנית חדשה, ואת זה עשינו פחות טוב. צריך ללמוד מהמשחק הזה, ואנחנו עם הפנים לדרבי.

      "להסתכל עכשיו על המקום השלישי אחרי משחק כזה, זה קצת יומרני. המאזן מול הגדולות? אנחנו רוצים להציג כדורגל חיובי כמה שאפשר, אני יכול רק להתנצל בפני הקהל, שנתן תצוגה הרבה יותר טובה משלנו, מבטיח שלדרבי נופיע בצורה אחרת".

      מחר בליגת העל (פלייאוף תחתון)

      ראשון, 19:00: הפועל חדרה – מ.ס. אשדוד ראשון, 20:15: הפועל פתח תקוה – בית"ר ירושלים (ספורט2)

      מה דעתך על הכתבה?

      אהבתי
      לא אהבתי