דגו: "כל עוד אני פה, אני לא בודק אופציות". חזיזה יחזור לסגל?

play
שחקני מכבי חיפה חוגגים | דני מרון
צפו: דין דוד כבש צמד ורשם את החמצת העונה, מכבי חיפה הביסה 1:4 את ב"ש 04:36

מאמן מכבי חיפה לקראת הדרבי: "נגדנו הפועל חיפה תיראה אחרת מאשר מול מכבי ת"א. דולב מתאמן כבר שבועיים, נחליט ביום שני"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

את התקווה שמכבי תל אביב תפשל ותשמוט את היתרון בפסגה בששת המחזורים שנותרו לעונה הנוכחית, מכבי חיפה תשים בסדר חשיבות משני ביום שני הקרוב, כאשר יוקרת הדרבי תהיה מונחת על כף המאזניים במפגש של הירוקים עם הפועל חיפה. מסאי דגו ערך הבוקר (חמישי) את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק נגד היריבה העירונית, שתגיע אחרי תבוסה 4:0 למכבי תל אביב.

"זה לא רק משחק, זה דרבי שמאוד חשוב לנו ואני בטוח שגם להם. אני בטוח שהם יבואו אחרת מהמשחק שלהם מול מכבי תל אביב, אנחנו יודעים שהפועל חיפה קבוצה חזקה, היא לא עלתה עם ההרכב החזק שלה. השחקנים שישבו בחוץ נמצאים בעונה נהדרת, אני בטוח שנגדנו זה ייראה אחרת", אמר דגו. "שחקנים מאוד משמעותיים אצלם נמצאים בעונה נהדרת, כמו יוספי, סבג, סרדל. בדרבי יש אמוציות, אלה משחקים אחרים. אבל אנחנו צריכים להתעסק רק בעצמנו. אם נבוא באותה גישה כמו נגד הפועל באר שבע, אני אהיה רגוע".

על ההיעדרות של פייר קורנו: "במכבי חיפה לכל שחקן יש מחליף. גם לקורנו, שהוא שחקן מאוד משמעותי אצלנו. אני סומך על כולם".

הכשירות של חזיזה: "דולב כבר שבועיים מתאמן, הייתה לו פציעה בקרסול שלא קשורה לניתוח שלו. העדפנו לא לסכן אותו. יש לנו עוד כמה ימים עד יום שני, ורק אז נחליט אם הוא יהיה בסגל".

שחקן מכבי חיפה דולב חזיזה
יפספס גם את פנאתינייקוס. חזיזה | מאור אלקסלסי

סגל מלא: "בעונה הזאת באמת היינו עם בעיה כזאת או אחרת בכל משחק, אבל אין תירוצים, יש כרגע סגל רחב וכולם כשירים. הלוואי שזה היה לפני חודשיים, הלוואי שהיה לי את כאב הראש הזה לפני שלושה חודשים, כשהיינו בתקופה כל כך עמוסה. אני עושה את ההתאמות לפי היריבה, מה שהכי נכון לאותו משחק".

דגו הוסיף: "מכבי תל אביב עשו ניצחון נגד הפועל חיפה ובאנו עם 10 נקודות פער, בסוף אנחנו צריכים לעשות את העבודה שלנו. מספיק להסתכל כל הזמן על מה שהם עושים, אם נהיה ביכולת שהצגנו לפני הפועל באר שבע, לא יעזור לנו שום דבר".

לסיום התייחס המאמן לעתידו: "כל עוד אני פה, אני מכבד את המועדון הזה. אני לא בודק אופציות כרגע, המשחק ביום שני הוא הדבר הכי חשוב מבחינתי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי