קין התלונן על השיפוט, מימר: "גרמנו למכבי ת"א להיות בפאניקה"

play
מאמן מכבי תל אביב רובי קין | מאור אלקסלסי
צפו: פרץ שבר שיא וזהבי רשם בישול ענק, מכבי תל אביב ניצחה 2:3 את ריינה 03:40

מכבי תל אביב השיגה 2:3 דחוק על ריינה. המאמן: "היינו צריכים להראות אופי וזה מה שעשינו". מימר: "גאה בקבוצה יותר מאשר בחלק מהניצחונות שלנו"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)
מחזור 31
הסתיים
27/04/2024

מכבי בני ריינה

  • עוסמן (25)
  • גנאם (54)
  • (25)
  • (54)
2
:
3
  • (13) דוידה
  • (21) קניקובסקי
  • (45) פרץ
  • (13)
  • (21)
  • (45)

מכבי תל אביב

מכבי תל אביב השיגה הערב (שבת) ניצחון דחוק 2:3 על בני ריינה ועשתה עוד צעד חשוב לזכייה באליפות – עם שלוש נקודות במשחק לא טוב שלה. הצהובים הוליכו 0:2 ו-1:3, אבל תצוגה הגנתית לא טובה גרמה להם לספוג ולהילחץ.

המאמן רובי קין סיכם: "שיחקנו נגד יריבה טובה ופיזית. המגרש היה מאוד יבש והיה קשה להניע כדור. היינו צריכים להראות אופי וזה מה שעשינו. אני לא מרוצה מזה שיש חוסר ריכוז, אבל זה קורה בכדורגל. כשאתה ביתרון אתה צריך להניע את הכדור, לשלוט במשחק".

שלא הרגלו, קין התייחס גם לשיפוט: "היו הרבה החלטות שהיו נגדנו, הרבה. ראיתם שלאורך העונה לא דיברתי הרבה עם השופט וכך גם הצוות שלי, אבל היום היו הרבה שריקות נגדנו".

על האליפות שמתקרבת: "אני אף פעם לא מסתכל רחוק מדי, אי אפשר לדעת מה יקרה בכדורגל. אני חושב רק על המשחק הבא".

שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם אנריק סבוריט, שחוגג יום הולדת
שחקני מכבי תל אביב חגגו לסבוריט יום הולדת | מאור אלקסלסי

מאמן בני ריינה, שרון מימר: "הראינו שוב שריינה קבוצה ברמה גבוהה מאוד. שיחקנו נגד האלופה שבדרך, יש הבדלי תקציב שאני לא יודע אפילו לחשב והבאנו אותה לפאניקה בחצי השעה האחרונה. היו לנו אמונה והגענו למצבים, אבל חסרה טיפת מזל. אני גאה בשחקנים ובקבוצתה אפילו יותר מאשר בחלק מהניצחונות".

מימר הוסיף: "נתנו להם מתנות במחצית הראשונה והכנסנו אותם למשחק. אמרתי לשחקנים שאנחנו בטוב וברע ביחד והקבוצה הזו הוכיחה יותר מפעם אחת שהיא לא נשברת ולא נופלת. אחד הדברים הטובים שלנו זה האופי. לצערי היה חסר הגרוש ללירה כדי להשוות".

על הפלייאוף העליון אמר מימר: "לא האמנתי שנראה ככה, זו האמת. זו תעודת כבוד לריינה ולכדורגל הישראלי בכלל – אנחנו רוצים שהקבוצות יבואו, לא יוותרו ויילחמו עד הסוף".

על עתידו: "בוא נהנה מהרגע, כשנשב נראה אם הדברים מסתדרים. אני לא פוסל להישאר כאן".

דור פרץ שכבש את השער השלישי במשחק: "לנצח משחק כזה זה סופר חשוב, במיוחד בתקופה כזאת, בסוף העונה. יכולים להיות מרוצים מהתוצאה. מהיכולת – 25 דקות ראשונות היו טובות, אבל אחר כך יכולנו להראות כדורגל יותר טוב, יותר אגרסיבי, עם יותר תשוקה".

הקשר המשיך: "גם היום נענשנו על טעויות בהגנה. אנחנו לא יכולים לאפשר את זה לעצמנו. לא משנה מי טעה, זה שלנו כקבוצה, ואנחנו צריכים ללמוד מזה, לא לאפשר ליריבות לחזור למשחק. אבל העיקר הניצחון. אני מגיע ללא מעט מצבים, כך שהאחוזים שלי טובים. שמח שרובי נותן לי קרדיט, אבל זה לא הזמן לסיכומים, יש עוד זמן, אנחנו צריכים רק להתרכז בעצמנו".

גד עמוס, שהציג יכולת לא טובה וביצע טעות קשה שהובילה לספיגת השער הראשון, סיכם: "מחמאות לא עוזרות – רצינו נקודות. פתיחת המשחק הייתה מזעזעת, ניסינו לחזור, עשינו כמעט כל מה שאפשר. אם היינו לוקחים נקודה זו הייתה חצי נחמה, אבל לא הצלחנו וזה כואב. אני לוקח את האשמה שלי, אבל נלמד ונשתפר".

במחזור הבא מכבי תל אביב תתארח אצל בני סכנין, בעוד ריינה תארח את מכבי חיפה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי