מ.ס. אשדוד קרובה להצליח "במשימת חייה" – וזה המפתח

play
אלי לוי מאמן מ.ס. אשדוד חוגג עם שחקניו | לירון מולדובן
צפו: שער מפוקפק העניק לאשדוד ניצחון שהוריד את הפועל פתח תקוה ליגה 06:08

ההגנה של אלי לוי עושה את העבודה בפלייאוף, המאמן מבקש "להשאיר רגליים על הקרקע" אחרי העלייה מעל הקו האדום. הנטי "רוצה להישאר"

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

אופטימיות ואמונה במ.ס. אשדוד אחרי הניצחון על הפועל פתח תקוה אמש (שבת) שהיה במקביל להפסד של הפועל תל אביב, והעלה את הקבוצה של אלי לוי מעל הקו האדום על חשבונם של האדומים. המאמן גילה: "ביקשתי שלא יעדכנו אותי על מה שקורה בבלומפילד תוך כדי המשחק. רציתי להיות מרוכז רק במשחק שלנו. עלינו מעל הקו האדום אבל חייבים להישאר עם רגליים על הקרקע. יש עוד שלושה משחקים למשימת חיינו". לוי הוסיף: "אנחנו לא סופגים ברוב המשחקים בפלייאוף וזה המפתח".

גם אתמול כבש אזקיאל הנטי שער לזכות אשדוד והפעם זה הספיק לשלוש נקודות חשובות. הנטי הגיע במהלך העונה מקפריסין אחרי שהקבוצה מהדרום חיזרה אחריו והשקיעה הרבה כסף בשכרו. החלוץ הניגרי הוא אחד הזרים היקרים בתולדות מ.ס. אשדוד, אבל הוא הובא בדיוק בשביל שערים כמו זה שהבקיע אתמול.

שחקני מ.ס. אשדוד חוגגים
שחקני מ.ס. אשדוד חוגגים | לירון מולדובן
אזקיאל הנטי שחקן מ.ס. אשדוד חוגג שער
שער ששווה שלוש נקודות. אזקיאל הנטי | לירון מולדובן

"טוב לי כאן", אמר אמש הנטי, שהעלה את מאזנו לארבעה שערים, באחת ההתבטאויות הראשונות שלו מאז שהגיע לכדורגל המקומי. "אני רוצה להישאר בישראל. זו מדינה נהדרת ואני מרגיש טוב באשדוד. יש לי קשר מיוחד עם נוני, אח של ג'קי, ואני מאוד מאמין במאמן שלנו אלי לוי, שהוא אדם מאוד אמיתי ורגוע ומכין אותנו מצוין למשחקים. לא ידעתי בסיום המשחק שהפועל תל אביב הפסידה ועלינו מעל הקו האדום. יש לנו עוד דרך לעשות, אבל אני מרגיש שאנחנו בכיוון הנכון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי