הפועל תל אביב דורשת לפסול את השיבוץ של אלי חכמון ב-VAR

play
השופט אלי חכמון צופה במוניטור | אודי ציטיאט, אודי ציטיאט
צפו: דין דוד כבש צמד משני בישולים של פיירו, מכבי חיפה ניצחה 0:2 בדרבי 02:51

חכמון הוא תושב אשדוד, איתה נאבקים האדומים על המקום בליגה. גרינפלד ישפוט את מכבי תל אביב בסכנין, פפיר בריינה-מכבי חיפה

(גודל טקסט)

הסטטוס-קוו בצמרת טבלת ליגת העל נשמר לאחר סיום הסיבוב הראשון של הפלייאוף העליון, ובשבת ייצא לדרך הסיבוב השני, רגע לפני משחק העונה האחרון בו תארח מכבי חיפה את מכבי תל אביב. היום (שלישי) פורסם שיבוץ השופטים למשחק הקרוב ובו נקבע כי אוראל גרינפלד ישפוט את משחקה של המוליכה בסכנין ביום שני (עם אלי חכמון כשופט המסך) ואילו ארז פפיר ינהל את המפגש בין בני ריינה למכבי חיפה במוצ"ש (זיו אדלר ב-VAR).

במשחקי המפתח בפלייאוף התחתון, יגאל פריד שובץ למפגש בין מכבי נתניה להפועל תל אביב שייערך בשבת בשעה 17:00, כל עוד לא תתקבל בקשת האדומים לקיים שעה אחידה. גם אצלו חכמון יהיה ב-VAR. מ.ס. אשדוד תתארח בטדי אצל בית"ר ירושלים ביום שני ואת המשחק הזה ינהל אביעד שילוח, כשב-VAR יהיה איתן שמואלביץ'.

בעקבות השיבוץ, הפועל תל אביב דורשת לפסול את אלי חכמון, תושב אשדוד, מלהיות שופט ה-VAR בשבת. אם השיבוץ לא ישתנה, האדומים עשויים לקבל החלטה דרמטית.

שניים מהשופטים הבכירים נשלחו לשפוט את המשחקים המרכזיים בליגה הלאומית ביום שישי: רועי ריינשרייבר ינהל את המפגש בין עירוני קרית שמונה המוליכה להפועל נוף הגליל ואילו שניר לוי ישפוט את העימות בין השלישית עירוני טבריה לשנייה בני יהודה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי