אשתו של רובי קין: "לעתים אני חוששת, הלב יוצא לכל החפים מפשע"

play
קלודין קין | GettyImages, MIGUEL MEDINA
צפו: פרץ שבר שיא וזהבי רשם בישול ענק, מכבי תל אביב ניצחה 2:3 את ריינה 03:40

קלודין קין סיפרה לתקשורת האירית על תחושותיה: "לא מעורבת בפוליטיקה, כי לא יודעת מה להגיד. המרחק ביני ובין רובי גדול כרגע"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מאז ה-7 באוקטובר ספג רובי קין ביקורת רבה במולדתו אירלנד, על שהוא ממשיך לאמן קבוצה ישראלית. מאמן מכבי תל אביב מיעט להתייחס למצב הפוליטי ולמלחמה, וכך גם אשתו, קלודין.

היום (שלישי) בכל זאת נדרשה אשתו של מאמן מכבי תל אביב למצב בישראל. קלודין, שנמצאת באירלנד בימים אלה, סיפרה ל"סאן" האירי: "אני מודאגת לאנשים בישראל, למען האמת. לבי יוצא אליהם כאמא וכבנאדם, אבל אני לא מעורבת בפוליטיקה כי אף פעם אי אפשר לדעת מה הדבר הנכון להגיד".

קין הוסיפה ואמרה: "לבי יוצא אל כל המשפחות החפות מפשע, מיותר לציין. כן, לעתים אני חוששת. צריך להישאר מרוכזים ולהמשיך הלאה עם החיים. אני כאן עם הילדים, והמרחק בינינו גדול".

רובי קין, קלודין קין
קלודין ורובי קין | אימג'בנק GettyImages, Kevork Djansezian

בדצמבר שעבר טענה מרי לו מקדונלד, שעומדת בראש המפלגה האירית הלאומנית שיין פיין, "ספורט ורצח עם לא הולכים ביחד. ישראל צריכה לשאת בהשלכות על פעולותיה בעזה, אלפי אנשים נרצחו, ביניהם אלפי ילדים שהמשפחות שלהם נמחקו. לדעתי קין לא צריך להישאר במכבי תל אביב, אני יודעת שאנשים אומרים שאסור לערבב בין פוליטיקה וספורט, אבל אני אומרת שספורט ורצח עם לא הולכים ביחד. אני חושבת שצריך להשתמש בספורט כדי לעשות דברים טובים, לסייע לאנשים דרכו, ויש לי בעיה כאשר מדובר בתחרות שמתנהלת תחת משטר אפרטהייד וכשמתבצע רצח".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי