רועי שוקרני חתם לשנתיים נוספות בריינה, בסול ומימר ייפגשו שוב

play
רועי שוקרני שחקן מכבי בני ריינה | מאור אלקסלסי
צפו: פרץ שבר שיא וזהבי רשם בישול ענק, מכבי תל אביב ניצחה 2:3 את ריינה 03:40

אחרי העונה המוצלחת, הקבוצה שומרת על הסגל: הקשר המוערך האריך חוזה, על שני הבלמים מומשה האופציה, ורגאס יירכש (ואולי יימכר), התקדמות "חיובית" עם מימר

(גודל טקסט)

מכבי בני ריינה רושמת השנה את העונה הכי טובה בתולדותיה, כאשר הקבוצה נמצאת בפלייאוף העליון ואף ממשיכה לנצח ולצבור נקודות כשהיא מתבססת במקום החמישי בטבלה. למרות שהעונה טרם הסתיימה והמאמן שרון מימר עדין לא חתם על חוזה לעונה הבאה, במועדון ממשיכים בשמירה על השחקנים המשמעותיים בסגל. היום (רביעי) הודיעה ריינה על הארכת חוזהו של הקשר רועי שוקרני בשנתיים נוספות והוא ימשיך להיות אחד העוגנים המרכזיים בקישור של הקבוצה. שוקרני הציג העונה יכולת גבוהה מאוד והיה בין הגורמים המשמעותיים לעונה המוצלחת של ריינה.

שרון מימר מאמן מכבי בני ריינה
שרון מימר מאמן מכבי בני ריינה | מאור אלקסלסי

במועדון כבר הודיעו לחלק מהזרים, דוגמת צמד הבלמים נמניה ליוביסבלייביץ' וסאמביניה, על מימוש האופציה עליהם לקראת העונה הבאה, כאשר הסיפור המרכזי כעת, מבחינת השמירה על הסגל, הוא מימוש אופציית הרכישה על הקשר פרדי ורגאס. לצד ההתעניינות של הקבוצות הגדולות בישראל בקשר המצטיין, בסביבת בני ריינה מעריכים שהבעלים סעיד בסול יממש תחילה את אופציית הרכישה ואז יחשוב, אם וכאשר תגיע הצעה רשמית, לדון במכירה עתידית של הקשר.

הבעלים בסול נפגש עם המאמן שרון מימר ובסביבת שני הצדדים מדווחים על פגישה חיובית, עם רצון הדדי להתקדם במשא ומתן. מימר מוערך מאוד בריינה, על השנתיים בהן הוא עובד במועדון ובשבוע הבא צפויה להתקיים פגישה נוספת בין השניים, עם תקווה להגיע להסכמות ולסגור חוזה לעונה נוספת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי