"בן אדם מאמן קבוצת ילדים א' ופתאום נותנים לו לנהל את הפועל תל אביב"

play
הישאם לאיוס, הפועל תל אביב | ברני ארדוב
צפו: בית"ר ירושלים הביסה 1:5 את הפועל ת"א והורידה אותה מתחת לקו האדום 05:10

קובי רפואה סיפר אצל יניב קטן כיצד חן סול מונה למנהל המקצועי: "הוא דיבר אנגלית שוטפת וניהל את השיחות, אז הם התלהבו ממנו. הוא לא יכול לבנות את אשדוד ורעננה, אז בטח שלא את הפועל תל אביב"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

כשנותרו עוד שלושה משחקים לסיום הפלייאוף התחתון. הפועל תל אביב רחוקה שלוש נקודות מהמקום שמוביל להישארות בליגה העל. בשבת (17:00, ישיר בספורט4) תגיע הקבוצה של סלים טעומה לעיר היהלומים ותקווה להשיג ניצחון על מכבי נתניה שיעלה אותה זמנית מעל הקו האדום.

בינתיים, קובי רפואה, שאימן את הפועל תל אביב בעבר ומכיר היטב את המתרחש במועדון, עלה לשידור בתוכניתו של יניב קטן ב"רדיו חיפה" והתייחס למצב הקשה שאליו נקלעה הקבוצה.

רפואה סיפר על המינוי של חן סול, שכידוע התפטר לאחרונה מתפקידו, והבהיר את עמדתו בנושא: "אני מכיר את המועדון והנפשות הפועלות כמו את כף היד שלי. יוסי אבוקסיס מאמן מצוין. בכדורגל יש תקופות, יש קארמה לא טובה ודברים כאלה יכולים לקרות. הפועל תל אביב נבנתה בצורה לא טובה. אני יכול להגיד לך שחן סול, שעבד איתי והיה מכין לי וידאו, מי כמוך יניב מבין מה זה אנשי כדורגל. בן אדם מאמן ילדים א' ופתאום נותנים לו לנהל את הפועל תל אביב.

חן סול, ראש מחלקת הכדורגל של הפועל תל אביב | דני מרון

"איך זה קרה? בתקופה שהייתי בהפועל תל אביב, האחים ניסנוב כבר זזו הצידה ופתאום באו הרוכשים החדשים, ומי שניהל את השיחות איתם הוא חן סול כי הוא דובר אנגלית שוטפת. הם התאהבו בו ומן הסתם נתנו לו גם לקבל החלטות. גם אנשים בהפועל הרימו גבה. אנחנו כמאמנים יכולים להצליח ויכולים לא, אבל אנחנו אנשי כדורגל שמבינים איך דברים מתנהלים. כשהוא קיבל את הקבוצה, זה לא בכיוון. באותו רגע לא הייתי אומר את הדברים ואני לא אומר אותם עכשיו בשביל לפגוע בבן אדם כי הוא באמת איש טוב ואנליסיט אחד הטובים, אבל הוא לא יכול לבנות לא את הפועל פתח תקוה ולא את אשדוד או את רעננה, אז בטח ובטח לא את הפועל תל אביב"

האם לדעתו הפועל תל אביב תישאר בליגה: "אני חושב שיהיה להם קשה מאוד"..

על הישיבה בחוץ אמר רפואה: "היו לי שתי הצעות מליגת העל, אבל פסלתי אותן. לא בגלל שלא רציתי אלא כי הייתה לי איזו בעיה בריאותית, ועכשיו ברוך השם הכל בסדר. אני כמו חדש ומחכה לקבוצה הבאה".

קובי רפואה | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי