ההתאחדות השיבה לעתירת חיפה, סבורה שאין מקום להתערבות המחוזי

play
שחקני מכבי חיפה חוגגים | מאור אלקסלסי
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 1.5 04:13

אחרי שמכבי חיפה פנתה לבית המשפט המחוזי במטרה לנסות לקבל בחזרה את הנקודה שהופחתה ממאזנה, ההתאחדות לכדורגל הגישה כעת את תשובתה, פירטה כיצד לירוקים ניתנה זכות הייצוג וטענה שמדובר בעונש מידתי. ההכרעה בנושא תוך שבועיים

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

ההתאחדות לכדורגל סיימה להכין את תשובתה לעתירה שהגישה מכבי חיפה לבית המשפט המחוזי כנגד הורדת נקודת ליגה שהושתה עליה, והיום (רביעי) בצהריים הגישה את תשובתה לבית המשפט.

ההתאחדות טוענת בתשובתה שלמכבי חיפה ניתנו כל הזכויות לטעון את טיעוניה, הן בבית הדין המשמעתי והן ובבית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל בערכאה ראשונה ושנייה ובהרכב של שלושה דיינים ובהרכב של חמישה דיינים. בתגובתה, מבהירה ההתאחדות שלמכבי חיפה ניתנה זכות הייצוג בכל הערכאות וכי העונש שספגה מכבי חיפה על הפחתת הנקודה נמצא מידתי לאירוע.

מסאי דגו מאמן מכבי חיפה עם הקפטן ליאור רפאלוב, עוזר המאמן שחר וייזינגר
בית המשפט המחוזי יכריע בתוך כשבועיים | מאור אלקסלסי

בתשובתה ההתאחדות לכדורגל טוענת כי אין מקום להתערבות של בית משפט אזרחי בתוך טריבונל של התאחדות הספורט, שהינו טריבונל עצמאי, בעל מוסדות שיפוט גם ברמה משמעתית וגם ברמה של בית דין עליון לערעורים. מכאן שההתאחדות לכדורגל לא מצאה כי בפנייתה של מכבי חיפה לבית המשפט המחוזי ישנה סיבה לקבלת סעד מבית משפט שהינו חיצוני למוסדות השיפוטיים של ההתאחדות לכדורגל.

לבית המשפט המחוזי יש כעת את הזמן לבחון את פניית מכבי חיפה ואת תגובת ההתאחדות לכדורגל, והוא בכל מקרה אמור לפסוק בשבועיים הקרובים בשל העובדה כי מדובר בתחרות שאמורה להסתיים בעוד כשלושה שבועות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי