בית"ר זועמת על ההתנהלות של הפועל ת"א: "הכל קורס ובזה הם מתעסקים?"

play
שחקן בית"ר ירושלים, ירדן שועה | קובי אליהו
צפו: בית"ר ירושלים הביסה 1:5 את הפועל ת"א והורידה אותה מתחת לקו האדום 05:10

במועדון לא אהבו את הפקפוק של האדומים לקראת המשחק עם אשדוד: ("אנחנו לא הבעיה שלהם") וכעסו שבלוריאן לא הועמד לדין. וגם: ההכנות לעונה הבאה

(גודל טקסט)

בבית"ר ירושלים כעסו מאוד על העבדה שבלם הפועל תל אביב, אור בלוריאן, לא הועמד לדין בעקבות העבירה הלא ספורטיבית על לי און מזרחי במשחק בשבת ואמרו כי "לי און עם כאבים בצוואר, כאבי ראש, נשלח לצילום ואם לא היה לו מזל היה מסיים בבית חולים מהעבירה המכוערת הזאת, בלוריאן היה חייב לעמוד לדין".

בבירה רותחים גם על התנהלות האדומים בנוגע למשחק עם מ.ס. אשדוד והפקפוק בספורטיביות של הקבוצה, ואמרו: "הכל בהפועל קורס ובזה הם מתעסקים? הם ניצחו משחק אחד בחמישה חודשים, אנחנו לא הבעיה שלהם".

בנוגע לעונה הבאה, בבית"ר החלו לעבוד אך דברים ייקחו זמן. לקבוצה אופציה על פלאמן גלאבוב ומיירון ג'ורג' עד לסוף החודש, אך עדיין אין החלטה סופית לגביהם וההחלטה תלויה גם באופציות שיהיו בשוק. כרגע הסיכויים של ג'ורג' להישאר גבוהים.

מיירון ג'ורג' בית
סיכויים גבוהים שיישאר. ג'ורג' | קובי אליהו

בנוגע למיגל סילבה, במועדון מעוניינים שיישאר ויחלו שיחות עם סוכנו, אך הדברים תלויים קודם כל ברצונו של השחקן להישאר בישראל וכמו כן במו"מ. השוער שהרוויח השנה 150 אלף יורו ירצה העלאה וחוזה לשנתיים לפחות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי