שוב ביזוי ההמנון? בני סכנין צפויה גם הפעם לקנס כספי בלבד

play
מה יהיה עונש הפעם? אוהדי בני סכנין | מאור אלקסלסי
צפו: הפועל באר שבע חזרה מפיגור ל-1:2 ביתי על סכנין, שער נהדר לחורי 04:48

מול הפועל חדרה ספג המועדון קנס של 15 אלף שקל. הפעם ייתכן קנס גבוה יותר - אך לא הורדת נקודה או איסור על אוהדי חוץ. ההסבר המלא בפנים

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

בני סכנין תעמוד היום (חמישי) אחר הצהריים לדין משמעתי בסניף של ההתאחדות לכדורגל בנשר, אחרי שתובע ההתאחדות עורך הדין גלעד ברגמן החליט להעמיד אותה לדין משום שבשירת ההמנון במשחק החוץ באצטדיון טרנר מול הפועל באר שבע ביום שבת האחרון, לא פסקו אוהדי סכנין מלשיר ולעודד את קבוצתם, ולא כיבדו את שירת התקווה.

כזכור, זו כבר פעם שנייה שבה עומדת סכנין לדין על ביזוי ההמנון. בפעם הראשונה זה היה במשחק מול הפועל חדרה באצטדיון בנתניה. אז, טענו להגנתם בסכנין שהאוהדים שלהם לא שמעו את ההמנון ולכן המשיכו לשיר לקבוצתם. באותו משחק הקניטו והעליבו אוהדי סכנין גם את קפטן הפועל חדרה מנשה זלקה.

במקרה ההוא, נקנסה הקבוצה בסכום של 15 אלף שקל, וגם הפעם היא צפויה לקנס כספי בלבד. ייתכן כי הקנס יהיה הפעם גבוה יותר והוא יהיה מורכב גם מקנס בפועל וקנס גבוה על תנאי למקרה נוסף, אבל מי שציפה שבני סכנין תיענש בצורה חמורה יותר על ידי הורדת נקודת ליגה או לכל הפחות איסור של קהל חוץ – עונש שהחל להיות רווח יותר ויותר בבית הדין – יתבדה.

אוהדי בני סכנין
מה יהיה עונש הפעם? אוהדי בני סכנין | מאור אלקסלסי

בשלב הזה, כשמדובר במקרה שני, ועל אף הרגישות של נושא ההמנון, בני סכנין צפויה כאמור לעונש כספי. בעתיד, אם יירשם מקרה נוסף, הוא עשוי להוביל לעונשים קשים יותר, ששיאם יכול להיות גם הורדת נקודת ליגה. מבחינת בתי הדין של ההתאחדות לכדורגל, ביזוי ההמנון מקביל לקריאות גזעניות, וכשם שלא הולכים לפי ההוראות החדשות בתקנון להורדת נקודה במקרים הראשונים של קריאות גזעניות, כך גם בביזוי ההמנון, שתי הרשעות ראשונות מובילות לעונש כספי בלבד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי