סעיד בסול: "שואף שעד תחילת השבוע הבא אדע אם שרון מימר ממשיך"

play
סעיד בסול בעלים מכבי בני ריינה | מאור אלקסלסי
צפו: פרץ שבר שיא וזהבי רשם בישול ענק, מכבי תל אביב ניצחה 2:3 את ריינה 03:40

בעלי בני ריינה התראיין ב-103FM ואמר על עתיד המאמן: "אם לא נסתדר, ניפרד כידידים". וגם: ההתעניינות בוורגאס ועד כמה חשוב לו לנצח שוב את מכבי חיפה

(גודל טקסט)

סעיד בסול, הבעלים של מכבי בני ריינה, שוחח הערב (חמישי) עם רון קופמן ויוני הללי בתוכנית הספורט ב-103FM על העונה הטובה שעוברת על קבוצתו ולקראת העתיד, בין היתר גם של שרון מימר, מאמן הקבוצה.

"בינתיים הייתה פגישה טובה אחת, אין לי דדליין, הוא רוצה להישאר וגם אני רוצה שהוא יישאר, שנינו מסכימים בדבר הזה", אמר בסול לגבי מימר והוסיף: "הדבר היחיד הוא תנאים כספיים, אם נסתדר הוא ממשיך לעוד עונה, אם לא, נפרדים ונמשיך כידידים. אני שואף שעד תחילת השבוע הבא אדע אם הוא ממשיך או לא. זה לא קשור אם הפערים משמעותיים או לא, זה קשור למה אנחנו מסוגלים לתת, ומצד שני מה המאמן שואף להרוויח. אשלם מה שאני מסוגל לשלם".

שרון מימר מאמן מכבי בני ריינה עם הבעלים סעיד בסול
מימר ובסול. " | מאור אלקסלסי

לגבי ההתעניינות של קבוצות מסוימות בפרדי ורגאס, הסביר: "בינתיים הוא שחקן של ריינה, יש לו חוזה, ויש מימוש אופציה ושלחנו מכתבים לממש את האופציה, אז יש חוזה לעוד כמה עונות ונכון לעכשיו הוא שחקן של ריינה. הרבה דיבורים ואין מה לאכול, שתהיה הצעה על השולחן נשב יחד עם השחקן והסוכן שלו, ומה שטוב לנו ולשחקן נעשה".

לקראת המשחק נגד מכבי חיפה בשבת ועד כמה חשוב לו לנצח שוב את האלופה: "חשוב לי שננצח כמה שיותר בחמשת המשחקים האחרונים, אנחנו עם שלושה נצחונות ושני הפסדים, היחידה שעשתה את זה היא מכבי תל אביב. חשוב לי לנצח בכל המשחקים, אל תשכח שיש תמריץ של כסף בכל ניצחון, בכל נקודה בפלייאוף".

בהמשך הסביר את גישתו לקבוצה, והצלחתה למרות התקציב הנמוך יחסית לקבוצות אחרות: "אם אני נוסע מרמת הגולן לאילת במרצדס, ונוסע ברכב של מיצובישי, זה מביא אותי לאותו מקום? על פינוקים אתה משלם יותר כסף, אותו דבר בכדורגל. כל הפינוקים האלה לא עושה את הקבוצה יותר טובה, זה בשביל השואו ובשביל להראות לאנשים מה יש. זה עושה לי הרבה גאווה שאני רואה את ריינה מדורגת בליגת העל כשאף אחד לפני כן לא ידע איפה זה ריינה, אז זה עושה גאווה. זה ממש משמח".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי