יתאחד עם ואלוורדה בבילבאו? "סבוריט נמצא בעדיפות עליונה"

play
שחקן מכבי תל אביב אנריק סבוריט | מאור אלקסלסי
צפו: פרץ שבר שיא וזהבי רשם בישול ענק, מכבי תל אביב ניצחה 2:3 את ריינה 03:40

בלם מכבי תל אביב שמסיים חוזה בתום העונה, נמצא גבוה ברשימות של מועדון נעוריו. עשוי לשתף פעולה עם המאמן שהעלה אותו לבוגרים

(גודל טקסט)

אנריק סבוריט רושם עונה אישית פושרת, אבל עשוי לקבל בסיומה שדרוג משמעותי. על פי דיווח ב"אס", בלם מכבי תל אביב מועמד מוביל לעבור לאתלטיק בילבאו בקיץ, אחרי שחוזהו בישראל יסתיים ויהפוך לשחקן חופשי.

סבוריט בן ה-32 סומן על ידי בילבאו, הקבוצה בה גדל והחל את דרכו המקצוענית, כבר לפני מספר שבועות אולם בשלב ראשון היה בעדיפות נמוכה. בילבאו התמקדה באופציות אחרות ורצתה מאוד את אמריק לאפורט שמשחק באל נאסר לצד כריסטיאנו רונאלדו, אולם החתמתו לפי שעה נראית "כמעט בלתי אפשרית", ולכן הקבוצה צפויה לפנות לאופציות זולות יותר.

סבוריט הוא כאמור אחד האופציות המובילות בקטגוריה הזו, והוא עשוי לחזור לספרד אחרי שש שנים בישראל. כזכור, סבוריט קיווה לקבל אזרחות ישראלית בשנה החולפת, אולם בעיות בירוקרטיות מנעו זאת ממנו ועל פי ההערכות, הוא יעזוב את מכבי תל אביב בתום העונה.

אנריק סבוריט מכבי תל אביב
ישחזר את המסלול של לואיס הרננדס? סבוריט | ברני ארדוב

בבילבאו עשוי סבוריט להתאחד עם ארנסטו ואלוורדה, מאמן ברצלונה לשעבר, שהיה מי שהעלה אותו לראשונה לבוגרים של בילבאו בתחילת דרכו המקצוענית.

אם סבוריט אכן יעשה את המעבר, הוא יקווה לשחזר את התסריט של לואיס הרננדס, בלם ספרדי אחר שלא הרשים יתר על המידה במכבי תל אביב אבל הצליח לבסס את עצמו בשנים האחרונות כשחקן מן המניין בליגה הספרדית הבכירה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי