"זה יכול ליצור אפקט טוב עבורנו": מכבי חיפה דרוכה לקראת ריינה

play
שחקני מכבי חיפה בהתכנסות | מאור אלקסלסי
צפו: ספר הורחק בשלב מוקדם, אך הפועל באר שבע ניצחה 1:2 את הפועל חיפה 03:05

"זו הקבוצה שהכי התקשינו מולה העונה", אמרו באלופה, שתנסה להלחיץ את מכבי תל אביב. קורנו צפוי לפתוח, גם קינדה ופיירו? ורגאס צפוי להמשיך כמגן ימני, ברמי עשוי לפתוח במערך של שלושה בלמים. מימר: "אין משמעות למשחקים הקודמים" (שבת, 20:00, ספורט4)

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)
מחזור 32
20:00
04/05/2024

מכבי בני ריינה

      0
      :
      0

          מכבי חיפה

          מכבי חיפה

          מכבי חיפה תנסה לנצח מחר (שבת, 20:00, ספורט4) באצטדיון גרין את מכבי בני ריינה ולהלחיץ את המוליכה מכבי תל אביב, שתשחק רק ביום שני בסכנין ובשבת הבאה תגיע לכרמל למשחק העונה. "הפעם אנחנו אלה שיכולים לפני המשחק של מכבי תל אביב לצמק את הפער וזה יכול ליצור אפקט טוב עבורנו", אמר שחקן בקבוצה.

          מסאי דגו לא תירגל הרכב ברור ויש לו כמה התלבטויות, כאשר גדי קינדה ופרנזי פיירו בתמונת ה-11, אך לא התקבלה החלטה סופית בנוגע אליהם. פייר קורנו ישוב לסגל ואף צפוי לעלות ב-11. "ריינה הקבוצה שהכי התקשינו מולה העונה", אמרו בקבוצה, "אז ברור שאין טיפת זלזול. זה יהיה משחק קשה, אבל אנחנו חייבים לנצח. אין לנו ברירה אחרת".

          גדי קינדה שחקן מכבי חיפה
          החלטה סופית טרם התקבלה. קינדה | מאור אלקסלסי

          בני ריינה

          הפתעת העונה תחפש ניצחון שלישי העונה מול האלופה, בתקווה לצמק את הפער בקרב על המקום הרביעי. המאמן שרון מימר יחסר את שני המגנים הבכירים שלו, נאעל חוטבא שנפצע בכתפו וסיים את העונה וכן עבדאללה ג'אבר, שנפצע בברכו וצפוי גם הוא להיעדרות ממושכת. אשרף רבאח צפוי לפתוח בעמדת המגן השמאלי, כאשר פרדי וארגס, ששיחק בעמדת המגן הימני מול מכבי תל אביב במשחק הקודם, עשוי לפתוח שוב באותה עמדה. מימר שוקל לשחק עם שלושה בלמים ובמקרה כזה צפוי מור ברמי להיכנס להרכב, על חשבון אחד השחקנים הקדמיים. רועי שוקרני שלא פתח נגד מכבי תל אביב אמור לפתוח ומארק קוסטה החלים מפציעה וישוב לסגל.

          "מגיעים למשחק נגד האלופה, קבוצה מאוד איכותית, שנמצא בכושר טוב ואחרי שלושה ניצחונות", אמר מימר. "זה יהיה אחד מהאתגרים הכי קשים שיש לנו בליגה, אנחנו נעשה את הכל כדי להתכונן כמו שצריך, כדי לכבד את היריבה ולהמשיך לעשות משחקים טובים. יש לנו קבוצה טובה ונעשה הכל כדי לצאת עם נקודות מהמשחק הזה". על כך שקבוצתו כבר ניצחה פעמיים העונה את מכבי חיפה: "אני לא חושב שיש לזה משמעות, כל משחק הוא בפני עצמו, לחיפה יש את המטרות שלהו ולריינה את המטרות שלנו. נשתדל לעשות פלייאוף טוב ולהשיג נקודות נוספות. אנחנו רוצים לבוא בלי פחד ועם אמונה לכל משחק".

          מור ברמי, בלם בני ריינה
          מור ברמי, בלם בני ריינה | מאור אלקסלסי

          טריוויה

          * המאזן המפתיע בחמישה מפגשים בין השתיים בליגת העל: שלושה ניצחונות לבני ריינה, תיקו אחד וניצחון בודד למכבי חיפה, שהפסידה בשני הביקורים בגרין.

          * בעונה שעברה הייתה בני ריינה הקבוצה היחידה שלא ספגה שער ממכבי חיפה והעונה היא היחידה שניצחה אותה פעמיים בליגה. ה-1:2 בפתיחת הפלייאוף העליון גם קטע לירוקים שיא מועדון של 32 משחקי בית ללא הפסד.

          * דין דוד, שהשתווה לערן זהבי כמלך שערי הליגה עם 16 כיבושים, הבקיע שני צמדים בזה אחר זה בפעם השנייה העונה. רצף של שלושה צמדים לא היה לו מעולם.

          * בני ריינה נותרה הקבוצה היחידה שלא נשרק לזכותה פנדל העונה. הפנדל האחרון היה של מארק קוסטה, שקבע 0:1 בפתח תקוה מול בית"ר ירושלים בפלייאוף התחתון לפני כמעט שנה.

          הרכבי הקבוצות

          שופט: ארז פפיראיצטדיון: גרין
                ספסל מחליפים:

                  מכבי חיפה

                  מאמן: מסאי דגו

                  מערך המשחק
                  4:3:3
                  • 40ש. כיוף
                  • 2ד. סונדגרן
                  • 44ל. שימיץ'
                  • 30ע. סק
                  • 27פ. קורנו
                  • 6ג. קינדה
                  • 26מ. ג'אבר
                  • 4ע. מוחמד
                  • 21ד. דוד
                  • 9פ. פיירו
                  • 15ק. סייף
                  ספסל מחליפים:

                    משחקי המחזור:

                    שבת, 17:00: מכבי נתניה – הפועל תל אביב (ספורט4) שבת, 18:00: הפועל חיפה – הפועל באר שבע (ספורט2) שבת, 20:00: הפועל פתח תקוה – הפועל ירושלים שבת, 20:00: מכבי בני ריינה – מכבי חיפה (ספורט4)

                    שני, 20:30: הפועל חדרה – מכבי פתח תקוה שני, 20:30: בית"ר ירושלים – מ.ס. אשדוד (ספורט4) שני, 20:30: בני סכנין – מכבי תל אביב

                    מה דעתך על הכתבה?

                    אהבתי
                    לא אהבתי