"מכבי חיפה? אני ממליץ לפרדי ורגאס להיות איפה שאני אהיה בעונה הבאה"

play
פרדי ורגאס שחקן מכבי בני ריינה בחימום | קובי אליהו
צפו: פרץ שבר שיא וזהבי רשם בישול ענק, מכבי תל אביב ניצחה 2:3 את ריינה 03:40

שרון מימר דיבר בתוכנית של יניב קטן והתיייחס לעניין סביב כוכב בני ריינה: "שחקן של הגדולות". וגם: גד עמוס ("שוער העונה"), שלומי אזולאי ("הצגה של בן אדם") ועתידו: "אני רוצה להרוויח מקסימום"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

אחרי שניצחה אותה פעמיים והרחיקה אותה מאוד מחלום האליפות הרביעית ברציפות, מכבי בני ריינה תארח הערב (שבת ב-20:00, ישיר בספורט4) את מכבי חיפה ותקווה להדהים אותה פעם נוספת. לקראת ההתמודדות המסקרנת, המאמן שרון מימר עלה לשידור בתוכניתו של יניב קטן ב"רדיו חיפה" והתייחס לעתידם של כוכבי הקבוצה וגם לאפשרות שהוא ימשיך לעונה נוספת.

מימר התייחס לפרדי ורגאס, שמוזכר כמועמד לעבור לקבוצה גדולה: "הוא מבין את המשחק ברמה גבוהה, שחקן מגוון שיוכל לשחק בכמה תפקידים ויש לו מהירות, טכניקה וראיית משחק ברמה גבוהה מאוד. זה שילוב יכולות של שחקן של קבוצות גדולות. מבחינתי יש בריינה שחקן של הגדולות. לא רק הוא, יש לנו עוד שחקנים שהם ברמה הזו ומבחינתי יכולים לשחק בקבוצות הגדולות. המלצתי לפרדי על מכבי חיפה? אם תכיר אותו תבין שהוא מיוחד ומופנים. אני ממליץ לו להיות איפה שאני אהיה בעונה הבאה. איפה אהיה? אלוהים יודע. אני מאמין שבקרוב אנחנו נדע".

פרדי ורגאס שחקן מכבי בני ריינה בחימום | קובי אליהו

על כך שהוא צריך להתעקש שריינה תשאיר ורגאס ואוסמן: "אתה יכול להתעקש, אבל יש רצוי ויש מצוי וזה שקבוצות גדולות רוצות אותם זה כבוד בשבילנו. אתה יכול לצין גם את לואי חילף, שכמעט נמכר באמצע העונה למכבי נתניה. כשבחרנו את המקצוע הזה ידענו שזה חלק מהמשחק ונקבל את הכל באהבה. אם אשאר נעשה את המקסימום לבנות כאן קבוצה לא פחות טובה".

על יחסיו עם סעיד בסול ועתידו: "העובדה היא שסעיד ואני מצליחים ביחד בשנתיים האחרונות. גם אם הוא קשה ויש לו דברים פחות טובים ויותר טובים, כמו בכל מקום, אני יודע להכיל ולהסתדר והיחסים שלנו טובים. זה לא נסגר עדיין כי בסך הכל ישבנו השבוע פעם ראשונה. בריינה יש הרבה דברים טובים ויש גם דברים שצריך לשפר. לפני שאני מדבר בכלל על הכסף שלי ועל תנאי העבודה, צריך לשפר את מה שעבד פחות טוב כדי שנוכל להצליח שוב. אחר כך גם השכר, בסופו של דבר אנחנו רוצים להרוויח מקסימום והמועדון רוצה לשלם מינימום. זה מו"מ".

סעיד בסול בעלים מכבי בני ריינה | מאור אלקסלסי

על הציפיות אם הוא יישאר: "אחד הדברים הטובים בסעיד שהוא שאפתן, מאוד רוצה להצליח ולא אוהב בינוניות. גם מבחינת שחקנים וסגל, הוא דוחף יותר מאשר שאני דוחף, הוא רוצה לעשות קבוצה טובה. אני לא מפחד מהקטע הזה. ציפיות? הכל עניין שלנו. אם לא יתבלבלו ברינה ויבינו שקודם כל באים מלמטה ושומרים על הרצון לשרוד בליגה עוד שנה ועוד שנה. הפועל ת"א, מכבי נתניה ובית"ר ירושלים – היה להן ציפיות גבוהות השנה. אם עכשיו אתה יוצא לעונה הבאה כשיש לך את באר שבע, מכבי חיפה, מכבי ת"א, הפועל ת"א, נתניה ובית"ר – ההיגיון אומר שהסיכוי של ריינה להיות בפלייאוף הוא פחות מכולן, אז צריך קודם כל להישאר בליגה כי אין לנו יתרון על אף קבוצה. אני חושב שככה צריכים להתסכל בריינה ובכל מועדון בסדר גודל כזה. אחד הדברים שלמדתי מחדרה כשעבדתי שם, הם אף פעם לא מתבלבלים – קודם כל הישרדות ומה שמעבר ברכה. אם תשים אותי בבית"ר, נתניה או הפועל – אני אחטא למקצוע אם אגיד משהו אחר חוץ מגביע ופלייאוף עליון ולהתמודד בצמרת. אסור להתבלבל ואסור לדבר גבוה. תראה מי היו שנה שעברה בפלייאוף העליון – אשדוד, נתניה והפועל ירושלים, ואף אחת מהן לא העפילה העונה".

על גד עמוס שהוזכר גם כהוא כמועמד לעבור למכבי חיפה: "אם תשאל אותי, הוא שוער העונה. הוא שדרג את עצמו. מה שעשינו יפה העונה סעיד ואני, החתמנו שחקנים על אופציות לשנתיים, ככה שרוב השחקנים חתומים ולא כל כך מהר הם יכולים ללכת. לפחות 70 אחוז מהשחקנים יישארו, כך שאני בטוח שתהיה קבוצה טובה בריינה בעונה הבאה, איתי או בלעדיי".

שרון מימר | מאור אלקסלסי

על שלומי אזולאי החלוץ: "כוכב כדורגל, הוא כמו רוצח שקט – מרדים אותך ונתן לך את הדקירה בלי שתשים לב. הצגה של בן אדם. רציתי להביא אותו לקבוצות אחרות שאימנתי וזה לא הסתד אבל קיבלתי אותו בריינה. יש לו חלק גדול מאוד באיפה שבני ריינה נמצאת בשנתיים האחרונות".

על מינוי ברק בכר: "גם אם היו אומרים לדגו שוב, הוא היה מקבל את זה באהבה כי לאמן את מכבי חיפה והחוויות שהוא חווה העונה, לא כל אחד יכול. באף מקצוע אי אפשר לקבל את הסיפוק והאדרנלין. גם עוד 1,000 פעמים ישאלו אותי, זה המקצוע שאני הכי רוצה לעסוק בו והכי נהנה בו. יודע שיש גם רגעים פחות קלים אבל בסדר, אנחנו נהנים מהטוב. אנחנו כבר לא ילדים ולמדנו להתמודד עם כל הדברים האלה. אני מאוד נהנה גם מהדברים האלה, תקשורת זה חלק מהוויה וגם קהל. צריך לדעת לשים הכל בפרופורציות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי