"איביץ' קיבל הצעה גדולה מקבוצה ישראלית – וסירב בגלל המלחמה"

play
ולאדן איביץ' בימיו כמאמן קרסנודאר | רויטרס
צפו: פרץ שבר שיא וזהבי רשם בישול ענק, מכבי תל אביב ניצחה 2:3 את ריינה 03:40

ביוון טוענים: המאמן שנמצא על המדף מאז סיום דרכו בקרסנודאר קיבל פנייה מישראל אבל ממתין להצעות אחרות, כולל מפנאתינייקוס

(גודל טקסט)

ביוון טוענים בתוקף שולאדן איביץ' קיבל לאחרונה הצעה מ"קבוצה ישראלית בכירה", וסירב בין היתר בגלל המלחמה שניטשת בעזה. על פי הדיווח באתר "Trifilara" שמזוהה עם אוהדי פנאתינייקוס, הסרבי בן ה-46 מעדיף להמתין להצעות אחרות, כשהוא בין היתר נמצא חזק על הכוונת של הירוקים.

בדיווח לא צוינה שמה של הקבוצה, אבל ניתן רק להניח שמדובר באחת מבין מכבי תל אביב או מכבי חיפה. יחד עם זאת, אמינות הדיווח לא ברורה מאחר שהצהובים אותם אימן איביץ' בשתי קדנציות שונות, ככל הנראה ימשיכו לעונה נוספת עם רובי קין בעוד הירוקים הודיעו זה מכבר על חזרתו של ברק בכר אחרי ניסיון לא מוצלח בסרביה.

בסרביה דווח בימים האחרונים על הצעה שאיביץ' קיבל מפרטיזן בלגרד, קבוצתו של ביברס נאתכו, אולם על פי האינדיקציות האחרונות הוא דחה גם את ההצעה הזו. פנאתינייקוס, שמדורגת במקום השלישי בליגה היוונית ועדיין מפנטזת על זכייה באליפות (מרוחקת 4 נקודות מהמוליכה א.א.ק אתונה כשנותרו שני מחזורים לתום העונה), עשויה להיות אופציה טובה עבורו.

ולאדן איביץ' בימיו כמאמן קרסנודאר
איביץ' על הקווים של קרסנודאר | רויטרס

גם בליגה הרוסית זוכה איביץ' לביקוש גבוה אחרי שסיים את דרכו בקרסנודאר על אף הצלחה מקצועית לא מבוטלת. לאחרונה צוטט סוכן כדורגל בכיר ברוסיה לעיתונות המקומית כשהוא מסביר ש"כל מועדון ברוסיה ישמח למאמן כמו איביץ'".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי