שם מפתיע: אקס מכבי פתח תקוה ברשימת המועמדים למכבי חיפה

play
איליה שקורין במדי סטאל מיילץ הפולנית | רויטרס
צפו: מכבי חיפה פירקה 1:5 את ריינה, צמדים לדוד ולפיירו 06:25

איליה שקורין כבש העונה 15 שערי ליגה בסטאל מיילץ הפולנית ובשנה שעברה סייע למכבי פתח תקוה לעלות מהליגה הלאומית. הירוקים מכינים חלופות למקרה שפרנזי פיירו יימכר בסכום גבוה

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

החלוץ הבלארוסי איליה שקוריאן עלה בשיחות של אנשי מכבי חיפה כמועמד לחיזוק בעונה הבאה. במועדון לוקחים בחשבון שפרנזי פיירו יימכר לקבוצה בליגה גדולה יותר ומכינים כל העת אופציות להחלפתו. אחד השמות שעלו הוא זה של הבלארוסי בן ה-24, ששיחק בעבר במכבי פתח תקוה.

שקורין התחיל את העונה כמושאל מצסק"א מוסקבה לסטאל מיילץ, לא האריך את חוזהו בקבוצה הרוסית וזו למעשה איבדה אותו. בינואר החלוץ חתם על חוזה מקדים לעונה אחת במועדון הפולני, עם אופציה לעונה נוספת. החוזה הזה יהיה עד קיץ 2025 עם אופציה להארכה עד קיץ 2026.

שקורין כבש העונה 15 שערים בליגה הפולנית ונבחר ל"שחקן החודש" בנובמבר. בעונה שעברה הוא הושאל מצסק"א מוסקבה למכבי פתח תקוה והבקיע 14 שערים כשהמלאבסים עלו בקלילות מהליגה הלאומית לליגת העל. שקורין רק בן 24, אבל הספיק לשחק בעבר גם בוויטבסק (בלארוס), אנרגטיק מינסק (בלארוס), דינמו קייב (אוקראינה) וראקוב (פולין).

מלבד שקורין, ברשימה של חיפה יש עוד כמה חלוצים. יחד עם זאת, רק לאחר שיתברר עתידו של פיירו בחיפה יקבלו החלטה את מי מהם לנסות לצרף. פיירו כאמור מבוקש בלא מעט קבוצות, הן בליגה הטורקית והן בליגה הרוסית. היכולת הטובה שלו לא נעלמה גם מעיני סקאוטים בליגה הצרפתית הראשונה. בחיפה ימכרו את החלוץ רק בסכום גבוה במיוחד.

איליה שקורין, שחקן מכבי פתח תקוה חוגג
איליה שקורין, שחקן מכבי פתח תקוה חוגג | מאור אלקסלסי

בנושא אחר: מכבי חיפה הודיעה היום שמחירי המנויים יישארו בעינם בעונ ההבאה. בהודעת המועדון נכתב: "בשל התקופה המורכבת, בצל המלחמה ולאור המצב הכלכלי, מצאנו לנכון, להשאיר את מחירי המנויים לעונת 24/25 ללא שינוי וזאת, על אף עליות המחירים במשק בכל הסקטורים ובכללם ענף הכדורגל. מכירת המנויים לעונת 2024/25 תפתח במהלך חודש יוני, מועד עדכני יפורסם בהמשך".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי