רובי קין רותח: "למה ששחקנים כמו מילסון ירצו להגיע לישראל?"

play
מתקשה להירגע. רובי קין | מאור אלקסלסי
צפו: הרחקה שנויה במחלוקת, חזיזים ושני שערים בין סכנין למכבי ת"א בדוחא 03:19

מאמן מכבי תל אביב זעם על הצהובים שנשלפו לכוכב הקבוצה: "זה מביך. הוא השחקן הכי מלהיב בליגה, וצריך לשמור עליו, אחרת שחקנים כמוהו לא ירצה לשחק בישראל". על התקרית בה היה מעורב רועי משפתי: "מעולם לא נתקלתי בדבר כזה, אסור שזה יקרה"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

רובי קין רותח. אחרי ה-1:1 של מכבי תל אביב הערב (שני) עם בני סכנין בדוחא, המאמן ירה בריאיון סיום המשחק כשהוא מותח ביקורת חריפה על השופט אוראל גרינפלד, ששלף שני כרטיסים צהובים שנויים במחלוקת לעבר מילסון.

"שני הכרטיסים הצהובים היו 'רכים' מאוד. בראשון הוא לא היה יכול לעצור, ובשני היה מגע קל בלבד. זה מביך, למען האמת. מילסון הוא אחד השחקנים הכי מלהיבים בליגה הזאת, ואם אתם רוצים עוד שחקנים מלהיבים כמוהו, חייבים להגן עליו. כל העבירות נגדו – ואפילו לא כרטיס צהוב אחד. ומצד שני, הוא מקבל שני כרטיסים צהובים כאלה. הוא השחקן הכי מלהיב בליגה, וצריך לשמור עליו. יש תחושה ששחקן אחר לא היה מקבל אדום. אז למה ששחקנים כמוהו ירצו להגיע לכאן? גם אני במקומם לא הייתי רוצה להגיע לכאן. אם רוצים להלהיב את הקהל ולגרום לו ליהנות, צריך שחקנים כמו מילסון. כולם רוצים שחקן מלהיבים כמוהו".

מאמן מכבי תל אביב רובי קין
מתקשה להירגע. רובי קין | מאור אלקסלסי

קין אף התייחס לתקרית בה היה מעורב רועי משפתי, שטען בפני אנשי מכבי תל אביב שהותקף על ידי אחד הסדרנים באצטדיון.

"המאבטח צריך למנוע מקרים כאלה. מאבטח שתוקף שחקן? מעולם לא נתקלתי בדבר כזה. חייבים למנוע דברים כאלה. חבל שאנחנו מדברים על השופטים והמאבטחים, אבל חייבים לעשות עם זה משהו. אסור שדבר כזה יקרה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי