מכבי תל אביב מרגישה שנשדדה, אבל בטוחה שגורלה בידה

play
עדן קארצב, ערן זהבי, אופיר דוידזאדה | מאור אלקסלסי
צפו: הרחקה שנויה במחלוקת, חזיזים ושני שערים בין סכנין למכבי ת"א בדוחא 03:19

הצהובים זועמים על גרינפלד, המומים מהמתקפה על משפתי ומופע החזיזים, מאוכזבים מהתיקו מול סכנין - אבל עדיין במקום הראשון, מלאי אמונה לקראת משחק העונה: "התוצאה בדוחא לא גרועה, הגורל שלנו בידיים שלנו בכל תוצאה אשר תהיה בחיפה"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

במכבי תל אביב מרגישים שנשדדו אמש בדוחא בתיקו מול בני סכנין. "המשחק היה בידיים שלנו, אבל מישהו לקח לנו אותו", אמר בסיום המאמן רובי קין, כשהוא מכוון לשופט אוראל גרינפלד. "על מילסון נעברו עבירות ושום צהוב לא יצא. את דור פרץ תפסו מאחור ולא יצא צהוב ודווקא את מילסון על פאולים כאלה רכים, שלחו החוצה והותירו אותנו בעשרה שחקנים. אם היינו נותרים עם כל השחקנים, היינו מנצחים את המשחק, כי היינו יותר טובים ושלטנו במשחק".

יונס מלדה, מכבי תל אביב לצד המאמן רובי קין
| מאור אלקסלסי

עוד על המשחק הסוער

רובי קין רותח: "למה ששחקנים כמו מילסון ירצו להגיע לישראל?" "בא לגמור את העונה": הרשת גועשת בעקבות תצוגת השיפוט של גרינפלד חזיזים נזרקו לכיוונו של משפתי, שטען: "סדרן תפס אותי בצוואר" מכבי תל אביב זועמת על הרחקת מילסון, שיחמיץ את מכבי חיפה מכבי תל אביב סיימה ב-1:1 עם סכנין. הפער מחיפה: 5 נקודות בלבד

עימות בין שחקני מכבי תל אביב לשחקני בני סכנין
| מאור אלקסלסי

בלי מילסון ובתקופה לא מספיק טובה של הקבוצה, יצטרך קין להכין את השחקנים למשחק מול מכבי חיפה בשבת. אם מכבי תל אביב תפסיד בו, הפער יקטן לשתי נקודות כאשר בקופה יוותרו 9 נקודות ולמכבי תל אביב עוד ימתינו המשחקים מול הפועל באר שבע בבלומפילד, הפועל חיפה בסמי עופר ומכבי בני ריינה בבלומפילד. "התוצאה בסכנין לא טובה, אבל היא גם לא גרועה", אמרו אמש גורמים בקבוצה. "הכל עדיין בידיים שלנו. הגורל שלנו בידיים שלנו בכל תוצאה אשר תהיה בחיפה".

רובי קין הוסיף באותו עניין: "אם היו אומרים לי שנהיה עם 5 הפרש 4 מחזורים לסיום, הייתי לוקח את זה. מכבי חיפה בשבת? משחק גדול ומהנה שאנחנו צריכים לחכות לו. בשביל זה משחקים כדורגל. בדיוק בשביל משחקים כאלה".

מעבר לעניין מילסון, במכבי תל אביב לא נרגעו אמש בדרך הביתה גם ממופע החזיזים בדוחא ששיאם היה בחזיזים שנזרקו על רועי משפתי בתוספת הזמן, מה שהוביל בסופו של דבר ללפיתה של אחד הסדרנים בשוער. שוב, גם במקרה הזה, הכעס היה כלפי גרינפלד שלא הפסיק פעם אחת את המשחק כדי לעשות סדר ולשלוח מסר שזה צריך להיפסק.

שחקני מכבי תל אביב בדוחא | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי