בלומפילד יהיה מפוצץ, הפועל ת"א בטירוף אשדוד: "הכל תלוי בנו"

play
הרבה לחץ השתחרר. שחקני הפועל תל אביב | ברני ארדוב
צפו: טועמה פרץ בבכי, הפועל תל אביב ניצחה את נתניה וסיבכה את התחתית 03:27

האדומים מתחת לקו האדום, מתכוננים למשחק העונה של התחתית ולא כועסים על בית"ר: "בכל מצב היינו הולכים על ניצחון". טועמה ישנה מערך, נציגי ספרא ממשיכים בבדיקות

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

כ-24 אלף אוהדים אדומים צפויים לייצר קשת אדומה בבלומפילד בשבת ב"משחק העונה" של התחתית – הפועל תל אביב נגד מ.ס אשדוד. לאחר התיקו שאשדוד השיגה אתמול בטדי אמרו במועדון: "זה נותן יתרון לאשדוד שתיקו יהיה טוב לה, אבל בכל מצב היינו באים כדי לנצח, אנחנו צריכים לנצח את המשחק הזה ולא להפסיד לחדרה כדי לעמוד במשימה, הכל תלוי בנו, הרווחנו את זה בניצחון בנתניה".

אוהדי הפועל תל אביב
יהיה חם. אוהדי הפועל | ברני ארדוב

במועדון לא הביעו כעס על בית"ר ירושלים ואמרו: "תיקו הספיק להם להישאר ובאיזשהו שלב זה הספיק להם, זאת זכותם, אנחנו תלויים בעצמנו ולא מתעסקים יותר במשחקים אחרים". אוהדי אשדוד יישבו בשער 13 לאחר שהאדומים החליטו לייצר רצף של אוהדים אדומים בשערים 10-11, מה גם שהפרדה ביציעים אלה הייתה בעייתית מבחינת המשטרה והעלויות.

זיו מורגן צפוי להיות כשיר למפגש בשבת, כאשר סלים טועמה עשוי לעלות במערך קצת יותר מאוזן עם שחקן נוסף לשלישיית הקישור על חשבון אחד משחקני ההתקפה, ככל הנראה מאוויס צ'יבוטה, אך יקבל את ההחלטה רק בסמוך למשחק. המאמן גם יצטרך לקבל החלטה אם להחזיר את אור בלוריאן להרכב על חשבון אחד מהבלמים, פסי או ישראלוב, שעשו עבודה טובה בנתניה.

בנוגע לעסקת רכישת הקבוצה ע"י אדמונד ספרא, נציגיו ציינו כי הבדיקות בעיצומן אך דברים ייקחו עוד זמן, כאשר בסוף הבדיקות ייערכו מספר בירורים מול קבוצת מינצברג על מנת להגיע להסכמות סופיות. חשוב לציין שוב כי ירידת ליגה לא תגרום לספרא לרדת מהרכישה אך היא תשפיע על המו"מ והסכום אותו הוא יהיה מוכן להחזיר לקבוצת מינצברג עבור השקעתה.

כ-250 כרטיסים למשחק נרכשו על ידי תרומות אוהדים ויחולקו למפוני העוטף, מחלקת הנוער וילדים. 100 מהכרטיסים הוקצו לחיילים שנפצעו ב"חרבות ברזל" ונמצאים בשיקום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי