פיירו ודוד צפויים להמשיך יחד, רפאלוב ישוב להרכב נגד מכבי ת"א

play
שחקן מכבי תל אביב אנריק סבוריט, מול שחקן מכבי חיפה דין דוד | ברני ארדוב
צפו: מכבי חיפה פירקה 1:5 את ריינה, צמדים לדוד ולפיירו 06:25

דגו בשלב זה לא תרגל הרכב לקראת משחק העונה, אבל צפוי להמשיך עם שני החלוצים, חלאילי בכל מקרה לא יפתח. כל הכרטיסים לאוהדי מכבי חיפה אזלו. במועדון נוטים להחזיר את סבע ומאור לוי, קורנו צפוי לעזוב

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה ממשיכה בהכנות למשחק העונה נגד מכבי תל אביב (שבת, 20:30), שהפך למשמעותי מאוד עבור הירוקים בעקבות איבוד הנקודות של מוליכת הטבלה מול בני סכנין. במכבי חיפה יודעים שניצחון יצמק את הפער ביניהן לשתי נקודות ויפתח את מאבק האליפות מחדש כשיישארו שלושה משחקים לסיום העונה, בעוד כל תוצאה אחרת ככל הנראה תעניק למכבי תל אביב את האליפות.

מי שצפוי לחזור להרכב הוא ליאור רפאלוב, שאמור להחליף את גדי קינדה ב-11. המאמן מסאי דגו עדיין לא תרגל הרכב, אך ההערכה היא ששוב פרנזי פיירו ודין דוד יעלו יחד בחלק ההתקפי. מי שמתאמן ובקבוצה מקווים שיצליחו להכשיר אותו עד יום שבת הוא ענאן חלאילי, שבכל מקרה לא יפתח בהרכב והחלטה לגבי שילובו תתקבל לקראת סוף השבוע. בקרב הקהל ההתרגשות בשיאה לקראת המשחק והבוקר אזלו כל הכרטיסים שהועמדו למכירה, כך שהאיצטדיון יהיה מלא עד אפס מקום.

שחקן מכבי חיפה ענאן חלאילי
לא יפתח, אבל עשוי לעלות מהספסל במשחק העונה. חלאילי | מאור אלקסלסי

במקביל נמשכות הכנות המועדון לעונה הבאה. אחרי שבאופן רשמי הוחלט לאפשר לצ'ארון שרי לעזוב, במכבי חיפה בוחנים מספר אפשרויות של שחקנים זרים לעונה הבאה, אך לא בהכרח שיוחתם במקומו שחקן בעמדה מספר 10 שאותה אייש, כי בסגל ישנם גדי קינדה וליאור רפאלוב והנטייה היא להשיב את המושאלים דיא סבע ומאור לוי שרושם עונה נהדרת במכבי פתח תקוה. בשל רצון הצוות המקצועי להחזיר את סבע לסגל, במכבי חיפה ינסו לפשר גם את הקהל כדי שחזרתו תעבור בצורה חלקה.

מי שלא צפוי להישאר הוא פייר קורנו שמעוניין לעזוב. בחיפה לא יעמדו בדרכו אם תגיע הצעה בסכום גבוה, שכן כבר העונה קורנו הביע נכונות לעזוב בשל המצב הבטחוני.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי