לא רק מילסון: הוועדה המקצועית קבעה שגם האדום לאדניי היה שגוי

play
השופט אוהד אסולין שולף כרטיס אדום לעבר ג'יימס אדניי שחקן הפועל חדרה | ברני ארדוב
צפו: הרחקה שנויה במחלוקת, חזיזים ושני שערים בין סכנין למכבי ת"א בדוחא 03:19

המסקנות פורסמו ובנוסף לכוכב מכבי תל אביב שהורחק שלא בצדק בסכנין לפי איגוד השופטים, גם הפועל חדרה קופחה כאשר שופטי המסך התערבו שלא לצורך

(גודל טקסט)

מחזור דרמטי מאוד הגיע לסיומו השבוע בליגת העל בכדורגל ועבור איגוד השופטים אלה לא היו ימים שיזכרו שם לטובה. היום (רביעי) הוועדה המקצועית פרסמה את מסקנותיה מאירועי הימים האחרונים והודתה כי נעשו שתי טעויות על ידי צוותי השיפוט, כאלה שעשויות להיות גורליות ומכריעות בסופו של דבר.

כפי שכבר פרסמנו, אוראל גרינפלד שגה כאשר הרחיק את פליסיו מילסון בכרטיס צהוב שני במשחק בדוחא בין בני סכנין למכבי תל אביב. "מילסון מקדים שחקן יריב ומשחק בכדור באופן לגיטימי", נכתב על שחקן מכבי תל אביב בהודעת הוועדה, "רק לאחר מכן נוצר המגע בין הרגליים של השחקנים, כאשר רגלו של מילסון בתנועה טבעית כהמשך לבעיטה בכדור".

מילסון, מכבי תל אביב
מילסון, מכבי תל אביב | מאור אלקסלסי

גם במשחק בין מכבי פתח תקוה להפועל חדרה נרשמה טעות שיפוט, כאשר ג'יימס אדניי הורחק בדקה ה-40. חלוץ הפועל חדרה הורחק בכרטיס אדום ישיר על ידי אוהד אסולין בתום בדיקת VAR ארוכה מהרגיל שנמשכה כארבע דקות ועל פי הוועדה, "לא היה מקום להתערבות לכרטיס אדום. הגם שיש פגיעה עם פקקים בנקודת מגע גבוהה, שאר הקריטריונים לעבירת משחק חמורה אינם מובהקים במקרה זה".

לעומת זאת, כצפוי, ההחלטה לבטל את הכרטיס האדום שנשלף לעברו של סתיו טוריאל מהפועל תל אביב ובוטלה בהמלצת שופטי המסך, זכתה לגיבוי הוועדה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי