מלמוד חתם לשלוש שנים נוספות בהפועל ירושלים, אגבדיש לעונה

play
נועם מלמוד שחקן הפועל ירושלים | דני מרון
צפו: הפועל פתח תקוה ניצחה את הפועל ירושלים אך ירדה לליגה הלאומית 06:43

אחרי הארכת החוזים לזיו אריה ונדב זמיר ומימוש האופציה על ילה דאון, הירושלמים הבטיחו גם את עתידו של בלם הנבחרת הצעירה והמגן הימני

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים ממשיכה לבנות את הסגל לעונה הבאה. האדומים הודיעו היום (חמישי) על הארכת החוזים של הבלם נועם מלמוד בשלוש שנים, עד קיץ 2027, ושל המגן הימני עומר אגבדיש לעונה הבאה.

מלמוד בן ה-21, בוגר מחלקת הנוער של הקבוצה ומי שנמנה על הקבוצה הבוגרת בחמש השנים האחרונות, עמד לסיים חוזה אולם כעת קשר את עתידו במועדון. "בתור אוהד הפועל, ביציע מגיל 10, ושחקן שגדל עם המועדון בדרך הארוכה והמיוחדת שעשינו, אני מלא גאווה שמתאפשר לי להמשיך ולייצג את הקבוצה ולדחוף אותה למעלה", אמר מלמוד בן ה-21, שחקן הנבחרת הצעירה.

נועם מלמוד שחקן הפועל ירושלים לפני אלעד מדמון שחקן הפועל חדרה
נועם מלמוד שחקן הפועל ירושלים לפני אלעד מדמון שחקן הפועל חדרה | שלומי גבאי

אגבדיש בן ה-23, בוגר מחלקת הנוער של הפועל ירושלים, אמר אחרי הארכת החוזה לעונה הבאה: ""זו תחושה מדהימה, שסומכים עלי במקום שכל כך רציתי לשחק בו. הקדשתי את החיים עבור הדבר הזה. אני מודה לצוות ולקהל, בטוח שאני יכול עוד להשתפר ושבעונה הבאה תהיה פה קבוצה אדירה שתמשיך בקו ההתקדמות, גם במיקום בטבלה".

מלמוד ואגבדיש הם לא הראשונים שחתמו לאחרונה על חוזים חדשים, אחרי שקודם לכן עשה זאת נדב זמיר. הראשון להאריך חוזה במועדון היה המאמן זיו אריה, שימשיך לעונה שישית על הקווים. בקבוצה הודיעו לאחרונה גם על מימוש האופציה של החלוץ ילה דאון, שאף הוא ימשיך בעונה הבאה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי