שרון מימר סתר את הודעת בני ריינה: "הארכת החוזה לא נחתמה"

play
מאמן בני ריינה שרון מימר | קובי אליהו
צפו: שני שערים מרהיבים נתנו להפועל באר שבע 1:2 ביתי על בני ריינה 03:08

המועדון הודיע על המשך ההתקשרות לפני המשחק בבאר שבע, אך המאמן הכחיש לאחר ההפסד: "אשתי נתנה את ה'אוקיי', אבל לא סגרנו"

(גודל טקסט)

אז שרון מימר האריך את חוזהו כמאמן מכבי בני ריינה או לא? המועדון הודיע רשמית כשעה לפני פתיחת המשחק באצטדיון טרנר מול הפועל באר שבע כי מימר ימשיך גם לעונה הבאה, אחרי פגישה מוצלחת עם הבעלים סעיד בסול, אבל המאמן עצמו הבהיר בסיום ההפסד 2:1 כי שום דבר עדיין לא נחתם. "אנחנו כבר שנתיים ביחד, אנחנו כמו משפחה", אמר מימר. "סעיד (בסול, הבעלים) מכיר את אשתי. הייתה לנו שיחה משותפת, אשתי נתנה את ה'אוקיי' ואנחנו בדרך הנכונה כדי לחתום, אבל זה עוד לא סגור. נשב לסכם הכל, עד שזה לא רשמי זה לא רשמי. כשיהיה מה לעדכן, נעדכן".

על ההפסד השלישי ברציפות: "אני חושב שעשינו בכלים שלנו דברים מאוד טובים במחצית השנייה, באר שבע נכנסו ללחץ והגענו למצבים מסוכנים. היינו ראויים לשוויון אחרי מחצית ראשונה לא טובה. אנחנו בתקופה שכל בעיטה לשער נכנסת. קשה נגד שתי בעיטות לחיבורים. בסך הכל עשינו משחק טוב, עם שחקנים שלא שיחקו הרבה זמן, באנו למגרש קשה נגד קבוצה מאוד חזקה. אני גאה בכל מי ששיחק פה, למרות ההפסד".

על שחקנים שלא מנצלים הזדמנויות: "אני אומר לשחקנים שנבחנים לאו דווקא במשחקים, אלא בכל פעולה באימונים. מי שלא יעבוד, לא תראו אותו על המגרש. השחקנים עובדים מאוד קשה מהיום הראשון של העונה, היום זה היה יכול להיגמר בשוויון בקלות. אבל לא נורא, אנחנו עושים פלייאוף טוב. בני ריינה לא בנויה מסגל גדול, יש הרבה שחקנים צעירים שמקבלים פה הזדמנות אחרי שבאו מליגות נמוכות. הם עזרו לאלה ששיחקו להרים את הרמה שלהם, באימונים".

ההודעה טרם המשחק

מימר (50) החל את קריירת האימון שלו בהפועל ראשון לציון ועבד מאז גם בהפועל כפר סבא, בית"ר ירושלים, מכבי פתח תקוה, הפועל חיפה, הפועל חדרה ובני סכנין. בקיץ 2022 מונה למאמנה של בני ריינה, הצעיד את המועדון להישארות בליגה והעונה התעלה על כל הציפיות כשהוליך את הפתעת העונה לפלייאוף העליון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי