Sport1 Banner

דגו: "מכבי ת"א נשכבה בהגנה". רפאלוב: "אנחנו יותר טובים"

play
ליאור רפאלוב מכבי חיפה | מאור אלקסלסי
תקציר: מכבי חיפה – מכבי תל אביב 1:0 04:57

קשר מכבי חיפה הודה אחרי ההפסד למכבי ת"א: "99 אחוז שהאליפות שלהם, לא תמיד הטובים מנצחים". דגו: "מפרגן להם על ההגנה"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה הפסידה הערב (שבת) 1:0 למכבי תל אביב וסיפור האליפות נראה גמור. הצהובים מוליכים את הטבלה ב-8 נקודות ובקופה נותרו רק 9, כך שהאלופה היוצאת זקוקה לנס של ממש כדי לשמור על התואר. אם לא יהיו הפתעות מרעישות, מכבי תל אביב תזכה באליפות כבר במחזור הבא ומכבי חיפה תסתפק בסגנות. הירוקים היו עדיפים הערב לאורך מרבית דקות המשחק, אבל עבדולאי סק ביצע עבירה מיותרת על ערן זהבי שכבש בפנדל (27) והכריע.

המאמן מסאי דגו אמר בסיום: "ברור שאני מאוד מאוכזב. פתחנו טוב בדיוק כמו שרציתי, ב-15-20 הדקות הראשונות היינו חייבים לייצר שער. הפנדל שלהם הגיע משום מקום. היינו הרבה בשליש האחרון, אבל קיבלנו החלטות לא טובות והכדורים היו פחות איכותיים".

דגו הוסיף: "צריך לתת מילה טובה למכבי תל אביב, שנשכבו ועשו משחק הגנה מצוין. הם נתנו לנו ליזום אבל מבחינה התקפית היינו ביום לא טוב. כולם נתנו 200 אחוז, אבל הייתה יריבה שבאה עם מערך שונה ושיחקה כדורגל נסוג. מי שבמקום הראשון זו הקבוצה הטובה ביותר. הם במקום הראשון אז אני חייב לפרגן להם. ככה אני רואה את הכדורגל".

המאמן סיכם: "רציתי לצמצם את הפער לשתי נקודות ואחרי זה אלוהים גדול. 8 נקודות זה רחוק, אבל אנחנו צריכים לבוא בשלושת המשחקים האלה ולכבד את המועדון והאוהדים שלנו. זו עונה שמרגישה כמו חמש שנים, עם המלחמה ואירופה… הגעתי לפה עם המון חששות, אבל הרבה ביטחון עצמי. בקבוצה הזו יש הרבה שחקנים שהם לא עוד שחקנים, זרים גדולים עם אישיות דומיננטית – הרגשתי מהרגע הראשון שהם איתי ומאוד נהניתי. אני בטוח שביום מן הימים אני אחזור. ידעתי שבאתי לפה שרוצים רק אליפות, אז ברור שהעונה הזו היא אכזבה בלי אליפות וגביע. אמרתי כל הזמן אם לא אבוא כאן אליפות לא יזכרו כלום ממה שעשיתי".

מסאי דגו מאמן מכבי חיפה
"הייתה יריבה שבאה עם מערך שונה ושיחקה כדורגל נסוג". דגו | מאור אלקסלסי
ליאור רפאלוב מכבי חיפה
"מכבי תל אביב ידעה לקחת שלוש נקודות גם ברגעים הקשים". רפאלוב | מאור אלקסלסי

ליאור רפאלוב סגר את סיפור האליפות וערך השוואה בין הקבוצות: "לא תמיד הטובים מנצחים ובגלל זה הכדורגל הוא ענף כל כך פופולארי. שלטנו במשחק, הייתה פה אווירה מטורפת. יכולתי לסייע לקבוצה להוביל ואי אפשר לדעת איך המשחק היה מתפתח. התחושות קשות עכשיו, גם בחדר ההלבשה".

על הפערים בין הקבוצות בטבלה, אמר הקשר הוותיק: "מכבי תל אביב ידעה לקחת שלוש נקודות גם ברגעים הקשים וזה מה שעשה להם את העונה. אפשר לברך אותם, 99 אחוז שהעונה זה שלהם. אנחנו יוצאים מהעונה הזאת בראש מורם. היו שינויים בצוות המקצועי, בשחקנים. נסתכל מה עשינו טוב ומה לא טוב. גאה בשחקנים, מבחן התוצאה הוכיח את זה".

רפאלוב סיכם: "אין ספק שמכבי חיפה קבוצה טובה יותר ממכבי תל אביב, אבל אליפות לוקחים בעונה שלמה ומגיע להם כל הכבוד. אני מאוד מקווה שעוד אביא תואר למכבי חיפה. נסיים את העונה על הצד הטוב ביותר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי