החזרה של אצילי ולביא מתרחקת, בכר הבהיר: רוצה את סבע

play
שחקני מכבי חיפה נטע לביא, עומר אצילי | מאור אלקסלסי
אף אחד כבר לא יקח את זה ממנה. צפו: מכבי בדרך לאליפות אחרי 0:1 בחיפה 04:57

אחרי ההפסד, במכבי חיפה מברכים את מכבי ת"א, מאיצים את ההכנות לעונה הבאה ויוצאים מנקודת הנחה שסיכויי הקאמבק של שני האקסים נמוכים. מאור לוי יחזור, ההנהלה תקבל החלטה בנוגע לסבע. השחקנים מתוסכלים: "כואב לראות את היריבה חוגגת בבית שלך"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

אכזבה גדולה במכבי חיפה אחרי ההפסד 1:0 אמש (שבת) למכבי תל אביב, שהכריע את גורל האליפות. בחיפה מרגישים שעד ספיגת השער של ערן זהבי תוכנית המשחק של מסאי דגו הצליחה, אבל מודים שהפנדל הכניס את הקבוצה להלם. למעשה, למרות שליטה מוחלטת הירוקים לא הגיעו ליותר מדי הזדמנויות.

"השער שספגנו בעצם שיבש את כל התוכניות. פתחנו נהדר את המשחק ואז הגיע פנדל משום מקום שחיסל את המשחק", אמר גורם במועדון, "בסוף צריך להגיד את האמת – זה המשחק הכי פחות טוב שלנו בתקופה האחרונה". בסיום המשחק קרא הקהל ביציע הצפוני לשחקנים ועודד אותם, אך לכולם במועדון ברור שהעונה הנוכחית היא אכזבה. "עונה שמסתיימת ללא אליפות ובלי תואר ממשי אחר, היא עונה לא טובה במכבי חיפה ואין שום תירוצים", אמר גורם במועדון. "היינו צריכים להשיג הרבה יותר, אבל ברגע האמת כשלנו".

במועדון פרגנו גם ליריבה המושבעת. "מכבי תל אביב היא האלופה וצריך לכבד אותה על זה", אמרו במועדון, והודו: "בסוף, אם להיות ישרים – לא הגיע לנו להיות אלופים. בהרבה משחקים היינו הכי טובים בארץ, אבל היו לא מעט משחקים שלא מצאנו בהם פתרונות, בדיוק כמו אתמול".

מסאי דגו מאמן מכבי חיפה עם עילאי חג'ג'
"עונה מאכזבת, אין תירוצים". דגו ועילאי חג'ג' | מאור אלקסלסי

הקבוצה כעת עם הפנים קדימה, ומתכוונת להאיץ את בניית הסגל לעונה הבאה. המאמן המיועד ברק בכר כבר עובד תקופה ארוכה על מציאת חיזוק. הירוקים מבינים שיהיה קשה מאוד להחזיר את עומר אצילי ונטע לביא ויתמקדו בשחקנים אחרים. ברק בכר רוצה לראות את שגיב יחזקאל מגיע, כשבעניין דיא סבע בהנהלת המועדון יקבלו את ההחלטה הסופית. על פי גורמים במועדון, בכר הבהיר שהיה רוצה להחזיר את סבע לסגל.

מאור לוי ורועי אלימלך יחזרו מהשאלה, בעוד חמזה שיבלי יתחיל גם הוא את העונה עם הירוקים אך עשוי לצאת להשאלה נוספת. בחיפה רוצים לצרף גם שוער נוסף לצידו של שריף כיוף שיתמודד ויאתגר את השוער הצעיר. בגזרת הזרים הרי שפייר קורנו מעוניין לעזוב, בעוד שפרנזי פיירו יימכר אם תגיע הצעה בסדר גודל של כמה מיליוני יורו.

עומר אצילי שחקן מכבי חיפה חוגג עם דיא סבע
ממשיך בשלו. אצילי | מאור אלקסלסי

עוד לפני העונה הבאה, המאמן מסאי דגו יבהיר לשחקנים שהוא לא יקבל ירידת מתח בשלושת המשחקים שנותרו עד תום העונה. "אנחנו צריכים לשחק על הכבוד שלנו ושל האוהדים", אמר שחקן בקבוצה, "זה תמיד כואב לראות את היריבה חוגגת אצלך בבית. יש שלושה משחקים ונצטרך להגיע כמו מקצוענים ולנצח אותם כדי לסיים עם טעם טיפה מתוק".

עוד באותו נושא: מכבי חיפה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי